Umeåmammor januari-februari?
jummie: Har vräkt i mig godis så jag har nog ätit lite för dig också
abby78: Det är bara att följa med, ju fler vi blir så är det bara kul... om du har tid förstås
jummie: Har vräkt i mig godis så jag har nog ätit lite för dig också
abby78: Det är bara att följa med, ju fler vi blir så är det bara kul... om du har tid förstås
Missboss: Ja du ser där äntligen fick du också i dig något onyttigt *asg*
Jag och min man åker till Sundsvall i morgon, ska bo på hotell och mysa??!! nja han ska på tävling och jag ska på IKEA fast det tycker ju jag är mysigt..... lite dålig planering med båda händerna i bandage men alltid finns det väl någon hjälpsam som kan bära lite åt mig
Hallå alla! Jag har äntligen kommit hem från S-vall och IKEA... jag var dit TVÅ gånger, både i går och även idag när vi sett tävlingen klart, fick då med mig gubben också !!?!!
Jummie: Grattis i efterskott, hoppas att du hade en trevlig födelsedag.
Mjölk: Grattis till FRU Mjölk, hoppas att du fick en fantastisk dag och kväll ......
Nu har även jag blivit med digitalkamera
så jag tar med min också, kan va kul med många bilder. Så vi har kommit överens om att vi träffas utanför Mekka 17:30... vi får väl puta med magarna så vi känner igen varandra.... eller så kan vi gå in och smygkika på korten från förra gången i Missboss galleri
Missboss: Nu har jag varit inne och smygkikat hur du ser ut så att jag känner igen någon (såg att det var fler än jag som gjort det) Ska lägga mig på soffan och försöka lindra huvudvärken så att jag i allafall kan va lite trevlig i kväll, min gubbe blir hemma med Hampus för han lägger sig rätt tidigt och vi har ju varit borta i helgen och vill inte lämna bort honom igen.
Tack alla tjejer och killar för ett trevligt fika! Kryper nu upp i soffan och ser CSI
Missboss: Lider med dig *kram* förstår att du fick dåligt samvete när du bråkat med sambon men det är ju som Fia säger dom slipper ju faktiskt allt, att bli tjock, må dåligt , ha ont och så vidare och även om det är orättvist så får dom nog tåla att bli gormade på tycker jag *gormade och smällde i dörrarna i dag åt min man, fast han förtjänade det
*
För mig spelar det ingen större roll vilken dag vi lägger fikat, men det går ju alltid att variera lite.
abby78: Nä va synd att du missar yogan *vi får väll ha snabbkurs på Mekka sen*
abby78: Jo du jag kan se oss stå på Mekka och göra olika övningar *asg* med tanke på hur nyfikna alla var när vi tog kort så kan vi nog glädja en hel hög......
Missboss: Skickar en *krya på dig kram*
Ana1979: Nog visste jag att hunden var människans bästa vän men inte att dom härmar matte *asg* Men jag vet att det kan vara jätte jobbigt för dom att vara skendräktig och jag förstår att du inte riktigt orkar men prova gossa det kanske fungerar.