• icaS

Umeåmammor januari-februari?

abby: Jag fick min bekräftelse till yoga kursen och där stod det att dom även hade en kurs på söndagar....... du kan ju byta till den så får du gå i alla fall, den var tydligen extra insatt pga många gravida i höst

Missboss: Synd att du blev sjuk men jag hoppas att du behåller den själv och inte delar med dig till oss Hoppas att du piggnar till snart *Kram*

• icaS

Äntligen bebis: Det finns mycket annat du kan lägga 1500:- på i stället för en årsmodell nyare vagn, om du tycker om den och tycker den är snygg då ska du slå till att den är ljus spelar ingen roll vagnar blir inte speciellt skitiga och blir dom det så går det utmärkt att tvätta.

• icaS

Missboss: Tycker synd om dig men nu kanske du piggnar till snabbare........

Fia: Synd att du inte hittade dig nåt.... det är inte alltid det går som man tänkt sig.

Själv åker jag till Piteå på tävling ..... igen, men det blir bra för det är den sista för i år.
    Så ni får ha en trevlig helg alla och var rädd om magarna

• icaS

Hallå Alla Tjejer!

Kul att komma hem efter en helg utan er..... rätt mycke läsning blir det.

Missboss: Kul att du mår bättre och att du behöll bacillerna för dig själv

Idag på lunchen ska jag köpa en jacka åt min Hampus.... han växer som bara den och den han hade på vårkanten är redan förliten...... måste erkänna att det är riktigt kul att ahndla åt honom

Min arbetskollega har varit och gjort ul med den nya ulmaskinen som tar 3D och det gick inte att missa att hon väntar en pojke...... tänkte till alla er som vill göra könsul, det blev jätte bra blider och man ser hur bra som helst.....

• icaS

För mig spelar det ingen större roll vilken dag vi fikar.....

Missboss: Hade missat det där med ögonen, men hoppas att du mår bättre även i dom
    Och hur man får den nya ulaparaten vet jag inte men med tjat kommer man långt

Nä tjejer.... och kille nu ska jag krypa i säng, tänkte att jag ska va utvilad i morgon.....

Natti, natti

• icaS

Aurora: Det var ju synd att du inte kan följa med och fika..... men det går ju fler fika tåg.

Jag håller på att lära mig en massa nya saker på jobbet så jag är alldeles slut i luvan så jag tänkte softa på soffan en stund, ha det gott...

• icaS

Hallå Tjejer!

Mjölk: Grattis och välkommen hem

Det verkar inte som om jag kan komma på fikat Jag jobbar till 19:30 dagen innan och till 17:00 på fika dagen och jag vill inte vara ifrån min grabb 2 dagar på raken vill dessutom inte förbruka all barnvakt Så jag får väll följa med nästa gång..... vi behöver väll inte ha så långt mellan gångerna.

Det är väldigt olika på hur offta men går till MVC själv går jag med 14 dagars mellanrum från och med vecka 20 men det beror ju på annat......

• icaS

Elsakling: Välkommen tillbaka efter semestern, vad roligt att vara på UL (ska på mitt tredje i morgon) hoppas att allt var bra....blev du flyttad mycket eller... det kan ju va bra att uppdatera listan!

• icaS

Hallå tjejer!

Jag har varit på UL i dag och allt såg bra ut, vi fick testa den nya apparaten och visst ser man bättre än på den äldre men jag frågade och man ser största skillnaden när babyn är större typ efter vecka 28 då kan man få in ansiktet och se vilka drag babyn har..... så med andra ord så vi som gör daterings ul behöver inte sträva efter att få den nya 3D:n.
    Blev förövrigt inte flyttad så mitt datum kvarstår.

Om ni väljer att lägga fikat senare så kan även jag komma denna gång, men ni behöver absolut inte ändra er för min skull...

• icaS

Hallå tjejer!

Jag har varit på UL i dag och allt såg bra ut, vi fick testa den nya apparaten och visst ser man bättre än på den äldre men jag frågade och man ser största skillnaden när babyn är större typ efter vecka 28 då kan man få in ansiktet och se vilka drag babyn har..... så med andra ord så vi som gör daterings ul behöver inte sträva efter att få den nya 3D:n.
    Blev förövrigt inte flyttad så mitt datum kvarstår.

Om ni väljer att lägga fikat senare så kan även jag komma denna gång, men ni behöver absolut inte ändra er för min skull...

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?