• icaS

Umeåmammor januari-februari?

Hallå tjejer!

Hoppas att ni hade riktigt tråkigt utan oss på fikat Nej men jag hoppasa att ni hade jätte trevligt och att ni fikade gott. Vi behöver väll inte vänta såååå länge till nästa fika..... Fia, när kommer du upp var det månadsskiftet eller??!!??

Kanske någon har tid om typ två veckor eller nåt??!!

• icaS

valtrina: Jag missade att hälsa dig välkommen till oss.... (skyller på graviditetsminnet)

• icaS

Missboss: Hur gick det på ultraljudet?

• icaS

Vad sägs om måndag den 26 september??

• icaS

Äntligen bebis: Vi köpte en Sangenic när vi fick Hampus och den är värd vart enda öre tycker både jag och min man, så det var ett bra köp

• icaS

ilska: Självklart får du ansluta dig till oss, så långt bort bor du ju ändå inte. Välkommen!!

ana: Kul med hus... har ni hittat nåt ni vill ha eller??!!

Idag ska vi åka på tivoli i stan, jag har lovat Hampus att han ska få sockervadd. Och imorgon ska vi testa det nya äventyrsbadet i Holmsund!! Vad ska ni göra??

• icaS

buebo och alla andra: Vi har idag invigt det nya badet i Holmsund och jag tycker att det var jätte bra... mindre än Ö-vik men väldigt bra ändå. Jätte fin o stor barnpool med djungeldjur och en bubbelpool alldeles bredvid så har man barn i 4 årsålder med vattenvana så kan man sitta i bubbelpoolen själv medan barnen leker... 2 av ruschkanorna kan man åka med mindre barn framför sig, sen den stora måste man va minst 7 år typ för man kommer ut i en "toastol" och spolas ner.
    Hampus är jätte nöjd med badet och ville naturligt vis inte gå hem utan grinade som en tok.... antar att det var ett bra betyg

buebo: Vilken "tur" att det "bara" var en svampinfektion och inte fostervatten som läkte.

• icaS

Missboss: Du behöver ingen unge... det är bara att sitta i bubbelpoolen och kika mot djungellandet så tror alla att du har någon där

• icaS

Och vill du åka ruschkana så är det bara att ställa dig i kö, kanske förmana någon av barnen framför så tror alla att dom tillhör dig.

• icaS

Missboss: Du behöver nog inte vänta så länge till på sparken..... igår kväll efter 1 timma i bubbelpool så la jag mig ner och då kännde även min man några ordentliga sparkar.... och du är ju inte många dagar efter mig

Mjölk: Tråkigt att du inte kom med i kören men det kanske går bättre nästa gång.... sen vet man ju inte om dom tänker att du blir borta ett tag i och med att du ska ha barn.... men jag håller tummarna för dig att du får platsen nästa gång.
    Sen så finns det människor och händelser som värkligen kan få en att grina, jag hade nog också blivit väldigt upprörd om jag råkat ut för samma sak även jag grinar för nästa allt

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?