• icaS

Umeåmammor januari-februari?

Missboss: Jag VILL OCKSÅ åka till Ullared..... fuskigt att bara du får åka dit *tjurar*
    Jaja jag får väll sitta här och planera mitt nya kök (det är inte så dumt) och kanske vi även hinner med att byta tapeter i vårt sovrum??!!?? innan det är jul.....
    Ha en trevlig resa och köp nu inte en massa saker bara för att det är billigt

• icaS

Chi: Vilkommen till vårt hörn i fl och självklart så sak du komma på fikat om du kan. Vi träffas utanför Mekka 19:00 på måndag den 26 september.

• icaS

Fia: Hör med din nya BM här så kan hon fixa att ni får gå på studiebesök och tala med både BM och förlossningsläkare här.

• icaS

Missboss: Hmmm vad då dragit in besök på förlossningen..... min kollega var där i veckan med deras föräldragrupp??!!?!

• icaS

Det roliga med vårt BB är att om du ligger där och inte fått barn då får du ta emot besök.... men om du fött barn då får bara pappan och syskon komma... (min svärmor och svärfar fick komma in med smörgåstårta till oss dagen efter att Hampus är född (Peters födelsedag) i och för sig så har svärmor jobbar på Barn i en härrans massa år så hon kände dom som jobbade)

• icaS

Fia: Lycka till med flyttn och hoppas att allt går bra.

Själv har jag varit hos BM idag och hon gillade INTE min knöl och köper inte alls att det var en fettknöl så hon ringde specmvc så jag ska få åka dit och visa upp den.

• icaS

Missboss:Ja dom är ju inte känd för att va snabba men nästa vecka trodde dom att det skulle finnas en tid hos min läkare där.

• icaS

Go kväll alla som är vakna... Vi har nyligen kommit hem från akuten, tycker att det är så trevligt lördagsnöje att vi åker dit ibland.... nej inte riktigt.. men min man kom hem från jobbet och började busa med Hampus jag gick ut för att hämta potatis och helt plötsligt kommer Peter ut och säger att Hampus har stuckit hål på hans trummhinna!!??!!
    Det blödde kraftigt så vi åkte upp direkt. Penetrerad trummhinna och skador på hörselgången blev dommen, han hör ingeting på örat och det gör väldigt ont. Ja det var min lördakväll... hoppas att ni andra har haft roligare, nu har jag tänkt krypa i säng.... sov så gott alla

• icaS

Hallå alla! Det tar ungefär två månade innan dom vet om Peter får tillbaka full hörsel eller inte. Han har fruktansvärt ont när han typ sväljer,jäspar, hostar osv han bävar för den gången han måste nysa. Hampus blev jätte rädd när det hände han kröp upp i soffhörnet och grinade och sa att han inte ville hamna i fängelse!!??!! vart får barn saker ifrån?

Babyn i magen är en vilding ibland, sparkarna både syns och känns på utsidan bävar för när hon prickar min knöl... då däckar väl jag.

Fia: Var det idag ni flyttar eller!!??! I alla fall är du jätte välkommen hit.

Sen är vi ju flera som syns på fikat i morgon, kul det ska bli att ses igen. Gör vi somm förra gången att vi väntar ut varandra utanför Mekka eller??!!

• icaS

ana: Visst sa vi 19:00 jag är då helt inställd på det.

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?