• icaS

Umeåmammor januari-februari?

ana: Krya på dig, vi hinner med fler fika innan det är dax

• icaS

Tänkte att vi skulle kolla hur många det blir i kväll på Mekka 19:00. Detta är den sista listan jag hittade är den fel så uppdatera.

icaS
    sofia76
    AuroraBorealis
    Missboss
    abby78
    valtrina
    Ana1979(Sjuk kommer inte)

• icaS

Hallå Tejejer! Tack för fikat igår... det var kul. Jag måste kolla om även jag kan följa nästa fredag.

• icaS

Buebo: Jag har funderat mycket på bär sjal har inte bestämt mig än men det lutar åt en sån, Jag har i och för sig en BBsele men den har jag lånat av min syster så jag har ju inte lagt ut några pengar på den.... du kanske får ta med sjalen om du kommer på nåt fika så får du inspirera oss andra.

Missboss: Var yogan bra... jag missade ju den eftersom jag hade föräldramöte. Jag var även på Specmvc i går och dom tittade på min knöl och konstaterade att det är en knut av nerver som sitter i en bukmuskel.... den gör fruktansvärt on nu när dom har pillat på den i 1 timma i går och dom meddelade även att det kommer att bli ännu värre..... jiiipppiii men när det blir ännu värre så kommer dom lägga in en smärtblokad i magen så förhoppningsvis så ordnar det sig ändå. phu va långt det blev

• icaS

*asgarvar* kan verkligen se oss hoppa i *ler* Jag följer gärna om det fungerar hemma förståss

• icaS

Elsakling: Vad jobbigt att få sammandragningar redan men som du själv sa så för varje dag h*n stannat i magen så är ju allt bra. Håller tummarna att du får gå hela tiden ut.

Mjölk: Jo det känns bra att veta vad knölen var, ovishet är ju värst. Det känns även bra att veta att smärtan går att blockera när den blir outhärdlig... än så länge gör den bara jätte ont när man kommer i direktkontakt med den.

• icaS

Srattmoster: Nej fy vad jobbigt, vilken tur att det "bara" var en mugg. Hoppas att allt går bra i dag barn har en stor förmåga att vara riktigt duktiga när man minst anar det. Skickar en *styrkekram* och håller tummarna för er.

• icaS

Srattmoster: Skönt att ni får vara hemma en stund även om det är jobbigt så blir det ju mindre sjukhuskänsla bara man får några timmar hemma. Jag och Hampus har ju många dygn på sjukhus så jag vet hur jobbit det kan vara. Hoppas att det går bra för lilleman i morgon och att allt ser bra ut och ni får komma hem. Tur att det gick att byta helg så att du kan vara hemma också det går lite lättare när man är två, skickar *styrkekramar* och håller tummarna för Hugo i morgon.

• icaS

Fia: Lycka till nu med flytten och kör försiktigt......

• icaS

Ser att det blivit lite prat om järn tabletter,så måste jag nog hålla men din BM Missboss inte för att du behöver det just nu men att ta tabletter varannan eller vartredje dag är ju bara för att det inte ska droppa allt för långt ner att sen vänta tills det är 100 är lite fel eftersom det är svårare att bygga upp det igen. Nifferex är den bästa sorten enligt min medicinläkare så om du inte ligger under 110 behöver du inte ta dom varje dag. Tyvärr är detäven dessa som slår ut magen väldigt lätt men tycker själv att det fungerar om man slipper ta dom varje dag.

• icaS

Missboss: Förstår att du är irriterad det tycker jag alltid att man får vara efter löneförhandlingar.... inte för att vara elak men måste ju då berätta att det gick väldigt bra för mig, är kvar på samma jobb men byter arbetsgivare och fick 3000:- mer i månaden. Helt klart nåt man behöver när man ska va hemma ett tag.

• icaS

Missboss: Det är bra låt hornen växa det kan behövas i vissa lägen *håller på dig*

Srattmoster: Skönt att det går bra för Hugo visst är det fantastiskt vad dessa små kan genomgå med stort mod.

Alla har fått så fina magar själv känner jag mig bara som en stor otymplig valross eller nåt sånt som börjar få ont i ryggslutet och har en riktigt dålig dag idag.... så jag går helt enkelt och lägger mig och hoppas på att Hampus är mindre sjuk så att jag får sova själv i min säng...... God natt alla!!

• icaS

Missboss: Å vad skönt att allt gick bra.... försök ta det lite lungt nu ett tag Kul i alla fall att ni fick se h*n man måste ju se allt från den ljusa sidan.

sofia76: Tack för det.... jag hade en riktigt down stund igår... ja den hänger nog kvar idag också men det känns lite bättre

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?