Umeåmammor januari-februari?
FiaÅkotten: Tycker det låter jättebra! 18:00 är en bra tid (fast gärna lite tidigare för mig)! Fredag den 7:e eller kanske onsdag den 5:e?   

FiaÅkotten: Tycker det låter jättebra! 18:00 är en bra tid (fast gärna lite tidigare för mig)! Fredag den 7:e eller kanske onsdag den 5:e?   

Ja, då får vi väl ta en fika på fredagen då. Den 7:e oktober klockan 18:00.
Vilka kan då?
Lista:
Mjölk

Ja, middag på Ghandi kanske? Tidigare då så man kan komma direkt efter jobbet?

Vad säger ni om middag kl. 17:30 på fredag 7:e?

OK, ska vi säga middag 17:30 fredagen den 7:e oktober? På Ghandi?
Lista:
Mjölk

Missboss: Vad söta kläder du köpt!   I vilka storlekar?
  I vilka storlekar?

AuroraBorealis: Jag var också där (på föreläsningen)! Missade jag dej då? Sofia76 var också där!   

Jag simmar redan ca 1 gång i veckan, men gör gärna det i sällskap av fler flodhästar!   Jag brukar gå direkt efter jobbet, eller så försöker jag sluta lite tidigare. Jag hade tänkt simma imorgon 16:30, men kan tänka mig mitt på dagen också.
  Jag brukar gå direkt efter jobbet, eller så försöker jag sluta lite tidigare. Jag hade tänkt simma imorgon 16:30, men kan tänka mig mitt på dagen också. 
Nån som vill simma imorgon 16:30 eller nån annan tid på dagen? Vi kan ju bubbla (bubelpool) efteråt!   

Längtar till yogan, jag börjar i november! Tills dess går jag på Body Balance på IKSU. Det borde ni prova! Också avslappning i slutet!

Elsakling: Det låter ju inte så kul! Sammandragningar redan? Så du är sjukskriven för att du inte ska föda för tidigt? Hoppas det går över!
icaS: Bra att du nu vet vad knölen är. Jag brukar alltid känna mig mycket bättre när man vet. Ovisshet är jättejobbigt! Vad ska de göra åt knölen då?
För er som vill simma imorgon på IKSU så tänkte jag simma klockan 11:00. Sen kan man ju äta lunch på IKSU efter det! Vi kan väl träffas 10:45 vid ingången (innanför dörrarna) på IKSU?   

Skrattmoster: En kram till dej! Hoppas Hugo klarar sig fint. Små har ju oftast bättre läkkött.
AuroraBorealis: Ja, vi ses där 10:45! Fast innanför dörrarna då!