• bbpop

Umeåmammor januari-februari?

Om vädret tillåter (dvs inte styv kuling) kommer jag att vara i segelbåt på fredag, men jag ska säga åt Blåbärsmamman att hålla utkik efter sjalträffen! Vi är väldigt sugna på en sån. Eller gärna flera i olika färger och i olika modeller!

• bbpop

Jag ska höra vilket hus hon kommer att sitta i på fredag så kan ni kanske gå dit och säga hej!

• bbpop

FiaÅkotten: När kommer du upp då?
    (Du har säkert repeterat det hundrafemti ggr redan, men jag har inte pluggat in allt som står i tråden utantill...)

• bbpop

Det beror på om blåbärsmamman orkar komma med eller inte... Men din sambo kanske tycker det skulle vara skönt att inte vara ensam kille bland kladdkakorna?

• bbpop

Buebo: Min fru kommer att vara i skolmuséet på fredag. Titta gärna in och säg hej! Hon är mycket intresserad av bärsjalar. Själv kommer jag att åka ut på böljan den blå imorgon och vara ute några dagar. Ha det!

• bbpop

Oops! Tydligen har hun tidsresa kl 14, men håll utkik efter lärarinnan i skolbyggnaden framåt 15 då om ni har tid...

• bbpop

"hon" ska det stå förstås

• bbpop

Vi tror att vi kommer på fikat. Blåbärsmamman slutar sitt jobb redan vid halv fem på måndag, så är hon inte fullkomligt dödstrött så dyker vi upp. Annars måste jag nog bära hem henne och stoppa ner henne i hängmattan...

Är det någon/några som har lust/möjlighet att träffas på Gammlia på torsdag kl 14 (t ex) om det inte spöregnar. Det skulle funka på fredag också om det passar bättre...

sofia76: Hurra vad kul med UL! Längtar...

• bbpop

missboss:
    Blåbärsmamman har kännt ett obekant bubblande i magen några gånger nu. Du är ju beräknad till samma vecka, så då borde det ju kunna vara blåbäret som vinkar till oss också... Tänk att man kan känna dem så tidigt!

• bbpop

missboss:

Fru Blåbär har också växt rätt mycket de senaste veckorna och fått liknande kommentarer (bl a från sin mamma) om att "det bara måste vara fler än en". Ni får väl jämföra magarna på måndag och se vem som verkar ha flest små blåbär på gång Till saken hör ju förstås att hon har rätt många tvillingar i släkten, så det är ju en möjlighet vi har räknat med hela tiden...

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?