Umeåmammor januari-februari?
Nu har jag varit och shoppat mina första mammakläder!!! Det var lite pirrigt först men sedan gick det av bara farten
Två par byxor och tre toppar blev det. Det mesta på rea dock så jag blev inte helt pank
Har ju inte shoppat nått under hela semsetern så jag tyckte gott och väl jag kunde unna mig detta. Dessutom passar mina gamla byxor inte längre...
Va kul FiaÅkotten, att du känner lillen. Jag längtar så efter att få de första livstecknen. Här om kvällen tyckte jag mig dock känna något som rörde sig men jag vet inte, det var nog bara inbillning för jag har inte kännt något sedan den gången. Hur är det med er andra? Har ni börjat känna några rörelser? Och HUR känns det egentligen?!? Vad skall man "känna" efter?!
Fika passar mig bra i slutet av augusti. Just nu är min kalender helt blank (förrutom UL på onsdag förståss
) så alla dagar går lika bra för mig. Och Sofia74, klart du skall hänga med - the more the merrier! Uppmaningen gäller förståss alla. Det skall bli kul att få träffa er alla - och få ansikten till alla nick!
Dags för e.m fika. Dagens viktigaste händelse