• Mjölk

Umeåmammor januari-februari?

Vad roligt att vi blir fler! Desto roligare till hösten då vi kan träffas o snacka bebisar!

• Mjölk

Hittade tyvärr inge "badbuss" på länstrafiken. Nån som vet nåt om det?

• Mjölk

icaS: OK, tack för hjälpen!

Lyllos ni som går på semester! Jag är mycket avundsjuk! Ha det så skönt!

• Mjölk

Idapida:
    Välkommen till vår tråd o grattis!
    Som tur är så är vi några som INTE har semester nu, så då har man ju någon att "snacka" med här!

• Mjölk

Missboss: har inte semester förrän 12 augusti

Pussmun, FiaÅkotten samt Idapida: Välkommen till oss!

Idag känner jag mig mycket trött samt att jag har en riktigt uppsvullen mage! Känns inte så kul. Har inte sovit ordentligt på 2 dyng igen, förra gången var det 6 dygn...vi får väl se hur länge sömnlösheten håller i sig den här gången! Inatt var jag tvungen att gå upp o äta lite, eftersom jag var fruktansvärt hungrig! Nån som har liknande problem?

• Mjölk

icaS: Tack för kramen! Här kommer en till dej också! *kram*
    Jag är också mycket uppsvullen, därför blir det konstigt att ta sk "magfoton" stående. Jag tog mitt första liggande istället!
    Ja, det känns ju bra med tanke på vad som väntar!

• Mjölk

Jag är förstagångsmamma! Men jag hoppas på fler!

• Mjölk

Var på Åhléns i lördags och kunde inte hejda mig att köpa två par urgulliga strumpor + en söt tröja med dragkedja till knodden!

• Mjölk

Förresten, om nån har tid nu i sommar, så kanske man kunde gå runt lite i affärer o titta på bebiskläder o mammakläder ihop?

• Mjölk

FiaÅkotten:
    Hoppas det löser sig med FK!!! Håller tummarna!
    Vi kommer tillbaka till Umeå 29 augusti, vi kan väl träffas efter det? Det är säkert fler som vill ge sig ut o shoppa lite!

Missboss: Tänkte att vi även kunde shoppa mammakläder! Eller har du hunnit det med?

Idag ska jag på läkarundersökning på KK. Har ju haft en hel del blödningar så jag har känt mig mycket orolig! Undrar vad de tänker göra för undersökning. Kl. 11 ska jag dit. Håll tummarna för mej!

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?