Inlägg från: ana1979 |Visa alla inlägg
  • ana1979

Umeåmammor januari-februari?

Verkar som att det är många som har internet på jobbet och kan surfa runt på dagarna. Företaget jag jobbar på har någon konstig policy att det är bara vissa som får ha det. Inte jag, Snyft. ): Kikar in på kvällarna istället.

• ana1979

Är biomedicinsk analytiker så jag jobbar på lab. Har då inga större planer än i augusti så jag kan.

• ana1979

Bergeli: Tack för tipset, ska åka och titta vad de har.

• ana1979

Bergeli: Det blev inget idag. Sambon vill vänta till efter ultraljudet som ska göras på Onsdag. Ska väl fara och kika lite imorgon, men det blir inget köp innan vi vet att allt är bra. Är det som äntligen bebis skriver att det bara är 500 kronor/vagn, då väntar vi också på 06:orna.

Datum och tid för fikat passar mig bra också.

• ana1979

Nej, Sofia va trist! Ska vi ta den dan ialla fall eller?

• ana1979

jummie: Tycker att vagnen såg fin ut. Den såg smidig ut och det är ju bra. Priset var ju också nice.

Ska åka på 40 års kalas nu och äta maaaasor av god mat. Ska vräka i mig sötsaker. mmmm.

• ana1979

Hej!

Har inte varit inne på några dagar och det är lite att läsa ikapp. Kul.

Tror också att jag har lite försmak av foglossning ibland, känns som att det skär knivar. Börjar också få lite problem när jag ska sova. Svårt att hitta bekväm ställning. Känner iaf av bebben nästan varje dag nu och det är ju så himla mysigt.

Nu vill min chef veta när och hur länge jag ska vara borta. Hemst lätt då, så jag måste sätta mig och räkna lite. Känns lite konstigt när man inte ens varit på ultraljud än, dessutom planerar man ett helt år bort. Inte helt lätt.

Var och kollade på barnvagnar idag, igen. Var inte så mycket rea. 500 kr rabatt på babyproffsen och 700 på barnens hus. Så då väntar vi tills nästa års modeller.

Lät bra att det finns bebissaker på Nolia, nu blev jag ännu mer sugen på att fara dit. Har fått en gratisbiljett så det gäller bara att välja dag.

Spelar ingen roll för mig när fikat blir, kan alla dagar.

Oj, vad långt detta blev...
    måste ut med hunden nu i spöregnet. burr.

• ana1979

aurora: Det lät ju toppen med mamma vattengympa grupp. Skulle gärna vilja röra på mig lite och har också undrat över om det fanns någon mammayoga. I södra sverge verkar utbudet vara så himla stort.

Det verkar som om många tror att de får tjejer. Det tror även jag. Vet inte varför men jag säger bara hon och många jag känner säger också hon om bebisen. Min sambo håller inte med, han vill ha en pojke som ska spela fotboll, heta Ronaldinho (som fotbollsspelaren) , och tapetsera barn rummet med manchester united flaggor.
    Skulle inte tro det! =)

• ana1979

jummi: tack för tipset. Har ingen möjlighet alls att gå på dagen, måste ju jobba. Ska fundera på att gå på vanlig vattengympa istället.

• ana1979

Tycker också att yogan 28/9-2/11 verkar kanon, blev jätte peppad. Vore kul om vi blev några stycken. Vi kan väl prata om det på fikat. När blev det föresten?

Fia: Låter som en jätte bra ide att starta upp något för nyblivna mammor. Här i umeå lär det väl inte bli nått problem att få ihop folk. Förstår att det kan bli jobbigt första tiden efter du fått bebisen, men lite längre fram låter det som en kanon ide. Du lär ju ha mycket stöd här ifrån oss!

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?