Inlägg från: FiaÅkotten |Visa alla inlägg
  • FiaÅkotten

Umeåmammor januari-februari?

hej hej

sofia76 ja folk tycker så mkt... nu råkas det vara så att jag inte kan göra så mkt längre men det var ju inte så från dag 1. och jag blir tokig på omständiga människor som krånglar till allt onödigt mkt. så mkt lättare att bara göra det själv då!

var iväg och försökte rädda alla mina telefon nummer sparade sms och bilder från telefonen idag... det gick inte. blir lite lessen sista messet från min far innan han bestämde sig för att jag inte är vatten värd och såna saker ville jag verkligen ha kvar...
    jaja får försöka nån annanstans... eller en annan gång när ekonomin ser lite bättre ut.

tycker lite synd om icaS din stackare inte lätt med för mkt laxering... men kanske lite kul sen i efterhand...

Imorgon är det dags att gå till BM här en sista gång ska bli kul att lyssna igen och denna gången skall jag komma ihåg att be om moderskapsintyg, börjar ju bli dags nu tycker jag... har ni andra fått sånt?

• FiaÅkotten

jag sover nog dåligt delvis pga av jag inte kan ligga på mage... men man kan ju ligga halvt om halvt på den... (mer eller mindre populärt beroende på vilken sida..)

Kommer nog besöka den där massören senare....

• FiaÅkotten

missboss ååh jag vill också! men du OM du ser en svart liten body kan du inte köpa en då? jag har letat överallt men hittar ingen.. äh jaja Hoppas ni får en riktit bra resa!!!!!

icaS avis på dig med... vi skulle ju åxå fixa köket men nu får det nog tyvärr vänta... skittrist..... men men har ni hittat nåt speciellt?

• FiaÅkotten

oj nykomlingar!! Välkommen!!

Idag fick min käre gubbe sitt körkort!!! underbart!
    och jag hade kollat fel skulle inte alls till BM idag utan på torsdag vilket nästan e bättre för då är jag ledig.

Hoppas alla har en riktigt bra dag!

• FiaÅkotten

hmm... i umeå slipper man iaf risken att bli nekad plats... som man kan bli här nere... så jag är glad för det =

är tokmätt har varit på en av våra favvo restauranger och firat hans körkort, det gäller ju att passa på och gå nu medans man kan... finns det nån mongolisk restaurang i umeå??

• FiaÅkotten

visst är det synd att pappan inte säkert får plats och att han inte får mat där, jag menar man har ju tillräckligt att tänka på förutom att ta med matsäck till honom men men det är ju bättre att VETA i förväg iaf... *dock fortfarande glad att veta att jag har plats*

Vet ni om de har några föreläsningar på förlossningen som man kan gå på? Här är det avrje onsdag men jag hinner inte gå det är för mkt annat att göra just nu om man säger så så jag tänkte att studiebesök gör väl mer nytta om man går på där man faktiskt ska föda... så länge man har möjligheten att gå på nåt vill säga...

• FiaÅkotten

Missboss... rabalder? uj då...
    synd det inte fanns svart body men Tusen tack för att du tittade!!!

Ska höra med nya BM om studiebesök för jag vill hemskt gärna gå på ett...

IcaS det kanske är olika från olika MVC om dem ordnar studiebesök? kanske?

trött som en gnu idag jobbar inte som jag gjort sista tiden bara med bemanning utan idag även med boende orkar INTE jag vill heeeem.... 1,5 timma kvar...

• FiaÅkotten

abby det ska jag göra! helt klart... om inte annat kan jag ju försöka smyga mig in haha

äntligen bebis coolt att få vara med på förlossningar innan det är dags... man lär sig en hel del antar jag! Men kanske känns konstigt också?

• FiaÅkotten

jummie jag ville gå p en föreläsning/studiebesök här som erbjuds alla blivande föräldrar där man liksom bara går igenom smärtlindring och hur det går till helt enkelt och så får man se vad det är för typ av rum och här är det inte som vanliga sjukhusrum direkt utan lite mer ombonat, (var ju inne och gjorde kurva och då var det några som låg och födde och skrek och en som nästan skällde! men tja) jag vill helt enkelt bara förbereda mig lite + att jag är så jäkla nyfiken av mig hihi

Var jäkligt nervös för förlossning innan (sedan jag visste hur barn kommer till ungefär) men det har släppt nu jag har insett att ut kommer hon antingen jag vill eller inte så ingen ide att vara rädd och måla upp ett hemskt scenario utan bättre då att lära sig och sen måla upp nåt positivt. och varför skulle det inte kunna gå bra 2 gånger???

• FiaÅkotten

jummie okej jag jobbar ju inom vård iofs äldrevård men jag vill jobba på sjukhus (ska bara plugga lite till först) och jag vill veta ibland kanske föör mkt?! men alla e ju olika...

Här på förlossningen var det liksom annat lyse, tills det verkligen blir dags då, och lite mer dekorerat varmare färger och såna saker... jaja egentligen är det skit samma men jag som sagt vill veta bara!

skönt att det BARA är det du oroar dig för då
    jag oroar mig för allt ena dagen och iget den andra, mest för helt andra saker just nu fakltiskt som bilen och thomas jobb och huset och flytten och sånt... enklare att ta på antar jag...

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?