• abby78

Umeåmammor januari-februari?

Någon som har mail eller telenr till yogan?

• abby78

IcaS jo jag såg det och är nu anmäld till yoga på söndagar i stället *jippi*

Äntligen bäbis: gillar du vagnen är det ju bara att slå till!!

Godnatt på er !!

• abby78

morrn morrn.. Håller med Fia .. vad det regnar!!!Tänkte ta mig ner på stan i dag och fixa lite små saker..gissar att jag får trängas med många andra! sen blir det en lugn helg, ska skicka mannen till skottland i 2 veckor på sönd.
    Vad gör ní andra i helgen då?

• abby78

Missboss: aj aj aj... tycker synd om dig. Du får krypa upp i soffan och se en bra film !!

• abby78

hej på er alla!!
    sitter hemma och tycker synd om mig själv som nu ska vara ensam i 2 veckor medan mannen är i skottland på arbete
    Hoppas att ni alla haft en ok helg trots halsbränna och dåligt humör!
    Kram på er

• abby78

hej hej... och tack för visad förståelse för min ensamhet.. Visst kan det vara skönt med i bland att vara själv.. men jag tycker det är trist att gå och lägga sig själv. Tur man har 2 katter som håller en sällskap.
    Hoppas att din middag blev trevlig och bra Fia!
    Skönt att ha vagns bekymret avklarat Äntligen.
    Kram och snart godnatt på er

• abby78

men va fanken missboss.. ska du ha varenda förkylningsåkomma som finns.. jobbigt!!!

• abby78

8/9 kan inte jag eftersom jag åker till sthlm kl 13 den dagen. Men passar det er andra så ska ni naturligtvis fika då.. jag får hänga på nästa gång!

• abby78

hej hej tjejer!!
    Har vart på UL i dag för att kolla upp knutan som de upptäckte vid första ul för en mån sedan. Nu fanns den dock inte alls.. vilket ju är bra men ändå märkligt eftersom han som undersökte mig för en månad sedan kände den... hmm.. men men läkaren sa att OM han hade fel skulle de ju upptäcka den senare. Så man får utgå från att det inte blir ett kejsarsnitt ändå. Hade dock en massa andra knutor men inga stora och de var inte i vägen. Bebisen såg ut att må bra och sparkade på. Det var så häftigt att nu inte bara se att det rörde sig utan att samtidigt känna det med.. För varje spark man såg på bilden så kändes den ju med. Skönt att veta att allt var bra i alla fall!!
    Han som gjorde UL sa att det var en ny maskin de hade men jag vet inte om jag såg ngn skillnad.....
    Kul för er som har ert UL framför er.. någonting att se framemot!
    Ha en bra dag!!

• abby78

missboss: jo det känns ju verkligen skönt att allt är som det ska! Hur är det med dig i dag då?

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?