Umeåmammor januari-februari?
ptja jag är ju mammaledig redan så jag är med på en fika i augusti!!
ptja jag är ju mammaledig redan så jag är med på en fika i augusti!!
pust...nu har vi varit på banken o fått ett lånelöfte..känns bra att veta hur mycket man kan köpa för
FiaÅkotten: nä inget som vi bara ska ha utan vi tittar lite löst...blir väl mer att kika på efter semestern antar jag!!
Sofia76: japp där föll en sten kan jag säga...nu vet man vart man faktiskt hamnar..så det inte kommer som en chock sen när man väl bestämt sig o så visar det sig att man tagit sig lite för mycket vatten över huvudet!
men men...åå vad mysigt med sparkar o hjärtljud!! *drömmer mig bort*
ooops rea...*gnuggar mina händer* fast jag tror inte att de har en sån vagn som jag vill ha...måste ju ha en syskonvagn nu
vill inte ha de där breda asen då kommer man ju inte in på en enda affär!
FiaÅkotten: nja inte en sån fär som är typ 3 meter lång...det måste ju finnas nån mer moderndesign som de kan sitta två i...har hittat en länk till en jag kan tänka mig! Men den var så billig att jag blir lite lur på att det bara är skräp..fast det är klart..kommer väl inte använda den mer än de första 3-4 månaderna!!
Barnens Hus brukar ha större reor, har för mig att de börjar snart de med...vi fick 1500 i rabatt på våran vagn!
FiaÅkotten: nä men denna är vääääldigt billig....
www.babystugan.com/product_info.php&products_id=884&osCsid=c7fa2df08ecd1914f335927ba00ddf28
FiaÅkotten: alla babuskydd som säljs i Severige är godkända o genomgått alla tester!! Det du bör kolla är om den passar din bil...vissa bilar har för korta bälten eller så kan det vara så att stolen måste vara fram o det kanske inte går om du har airbag!
kollade in deras priser...Barnens Hus rukar ha driver på babyskydd o jag gav inte mer än 700 för mitt där..Acta Graco eller vad de nu heter
FiaÅkotten: kolla in deras hemsida..där hittar du alla deras erbjudanden som de har just denna månad!! Så fort det är ett babyskydd på rea så ser du det där...så lipper du åka genom halva bygden i onödan!
Har varit o tokfyndat idag...massor med mammatoppar 70% rabatt...bra med lite ombyte man blir så äckeltrött på alla kläder sen på slutet