Umeåmammor januari-februari?
Har hittat det!
Har hittat det!
Srattmoster: Välkommen till oss!
Igår hade vi vår första träff. Vi blev tre stycken: Jag, Lisabettan och Missboss. Det var mycket trevligt och jag provade den berömda kladdkakan!
Mumselimums!!! Fick trycka i mig den, jag var så mätt efter middagen och den var mycket mäktig! Fick tom lämna en liten bit...fy på mej! Nästa gång ska jag inte äta middag så tätt inpå!
Missboss tog foto med sin digitalkamera, eller rättare sagt så haffade vi nån på gatan som fick ta bilden på oss tre! Missboss skulle lägga ut bilden i sitt fotogalleri.Hoppas vi blir fler till hösten!!!
Själv har jag lagt ut två magbilder från 11+6, ska ta na nu på söndag.
"nya" ska det stå!
Ibland är man snabb med fingrarna!
icaS: Var på Ingrids. De var jättetrevliga! Jag kanske köper där! Provade en hel del igår. Tänkte ta med klänningen o prova under den, så man ser att det ser bra ut! Det var helt OK för dem! Tänk att det finns så trevligt folk fortfarande! Tack för tipset!
sofia76: Nä, men man ska ju börja nån gång! Tog dem i liggande läge, ni skulle se hur det ser ut när jag står upp! Ser då ut att vara i 6:e månaden!
"starka bilder" trodde jag menas med att de blir bättre upplösning! Aha, fattar nu!!!
Ska lägga dem i Standard-mappen istället!
sofia76: Ja, jag har flyttat dem nu! Ibland fungerar inte hjärnan så bra!
Sov inte så mycket i natt! Ä rhimla trött, sitter o gäspar hela tiden!
Missboss: Lade bilden i mitt galleri också, hoppas det är OK! Ja, visst var det trevligt! Alltid kul att se ansiktena bakom namnen!
FiaÅkotten & icaS:
Förlåt mej!!!
Jag tar igen det när vi går ut o fikar i höst!!!
jummie:
Ja, verkligen härlig chokladkaka! Det var som att äta ren choklad nästan! Smetigt o himlagott!
FiaÅkotten:
Det finns ju bibliotek! Skaffa ett bibliotekskort med pinkod så snabbt som möjligt! Du kan boka en dator 2 timmar per dag! (i alla fall på Stadsbiblioteket)
FiaÅkotten:
Jag kommer gärna o fikar!!