Umeåmammor januari-februari?
FiaÅkotten: Låter gott! Dock kommer jag inte hem förrän den 29 augusti! Så det skulle vara bra med fika några dar efter det! Då har jag ju en massa att berätta om bröllopet också! Också kan jag få smaka på rubicon...
FiaÅkotten: Låter gott! Dock kommer jag inte hem förrän den 29 augusti! Så det skulle vara bra med fika några dar efter det! Då har jag ju en massa att berätta om bröllopet också! Också kan jag få smaka på rubicon...
Ja, den 30 augusti eller senare skulle vara perfekt! Då har jag kommit hem från bröllopet samt haft mitt UL (30 aug)!
Var är det rea på mammakläder förresten?
Lisabettan:
När var det du skulle åka iväg?
Ja, de har det bra i USA! Baby shower skulle vara bra tycker jag!!!
icaS:
Ja, vår "bröllopsresa" består av vandring i Skåne, tro det eller ej. Vi ska vandra i 4 dagar o sen på 30-årskalas o sen upp igen. Vi ska försöka komma iväg till Italien i höst dock (trologtvis i oktober).
sofia76: Jepp, ska njuta så mycket jag kan! Bara 18 dagar kvar nu!!! Har en del kvar att göra! Men annars verkar det mesta ordna sig!
FiaÅkotten:
Jaha, åker du upp för att sedan åka ner igen?
blåbärspappa: Tycker jag låter skoj!!! Varför tror alla att man tvunget ska åka långt bort på sin bröllopsresa?
Äntligen bebis:
Ja inte behöver man resa långt för att få det mysigt! Vi ville verkligen ha lugn o ro efter bröllopet och det tänkte vi att vi inte skulle få utomlands. Men senare i höst (oktober tror vi) tar vi nog en runda till t.ex Italien, där har vi aldrig varit.
Någon som har tips på var man kan åka i Italien i oktober och vad man kan göra?
FiaÅkotten:
Då får DU äta kladdkaka för MEJ den här gången!
Men som sagt innan, ät ingenting innan!!!