Umeåmammor januari-februari?
sofia76: Jag har oxå haft lite värk bak i ryggen, lite på sidan. Som en kraftig mensvärk. Inte det här molande som man hade i början. Tror du att det är foglossningar?? Jag vill verkligen inte ha det. Iofs så har vi iaf köpt ny säng lite spontant på Nolia *skratt* Förstår att du längtar till Ul. För våran del är det bara drygt en månad dit. Sitter på jobbet nu och har en jäkla huvudvärk *suckar* Hur är det annars då?

Jag är flexibel som det fint skulle heta i en arbetsansökan. Jag kan förstå dig och din huvudvärk, om min huvudvärk är bara lite i närheten av den du har lidit/lider av så fattar jag inte att du överlever. Jag har sååå ont i skallen i dag att jag nästan ser dubbelt, jag skulle bara vilja ta ned huvudet och hålla fast det så det inte värker så mycket. Måste nog åka hem snart.
  Jag är flexibel som det fint skulle heta i en arbetsansökan. Jag kan förstå dig och din huvudvärk, om min huvudvärk är bara lite i närheten av den du har lidit/lider av så fattar jag inte att du överlever. Jag har sååå ont i skallen i dag att jag nästan ser dubbelt, jag skulle bara vilja ta ned huvudet och hålla fast det så det inte värker så mycket. Måste nog åka hem snart. Jag ska göra ett försök här framöver när jag är laddad för att ev. ligga och kräkas i några timmar *suck* Kan ju vara bra och vet för vad jag har förstått så finns det nog inget annat preparat att ta vid smärta.
  Jag ska göra ett försök här framöver när jag är laddad för att ev. ligga och kräkas i några timmar *suck* Kan ju vara bra och vet för vad jag har förstått så finns det nog inget annat preparat att ta vid smärta.