• Marlene B

Fem myror är fler än fyra elefanter är ju superbra spel!

Funderar ni på att köpa ett lärorikt PC-spel till era barn så vill jag rekommendera 5 myror är fler än 4 elefanter-spelen!

De lär barnet alfabetet och att räkna på en väldigt pedagogisk nivå.

Ni som inte vet vilket spel som ni ska köpa, köp samlingsboxen med 2 spel!

• Svar på tråden Fem myror är fler än fyra elefanter är ju superbra spel!
  • snart tre

Jag ska skaffa det till sonen också Han har redan dvd-boxen med filmerna - en present på hans tvåårsdag förra året. Han tog de till sig direkt och det slutade med att han lärde sig hela alfabetet samt att räkna till tjugo efter bara två veckor

Trodde han var för liten för sådant men tydligen inte.

• Marlene B
    snart tre skrev 2008-09-24 09:59:24 följande:
    Jag ska skaffa det till sonen också Han har redan dvd-boxen med filmerna - en present på hans tvåårsdag förra året. Han tog de till sig direkt och det slutade med att han lärde sig hela alfabetet samt att räkna till tjugo efter bara två veckor Trodde han var för liten för sådant men tydligen inte.
     Man är aldrig för liten för att lära sig något nytt

Jag har många spel till dottern men dess var överraskande bra. Dessa och Björnes magasin.

Han lär ju verkligen gilla att spela om han sett filmerna
  • Fillay

En fem-åring blir kanske för stor för de spelen..? Funderar på vilket bra pc-spel min son kan få när han fyller år, som är lärorikt och kul!

• Marlene B
    Fillay skrev 2008-09-24 10:49:10 följande:
    En fem-åring blir kanske för stor för de spelen..? Funderar på vilket bra pc-spel min son kan få när han fyller år, som är lärorikt och kul!
    Det beror på hur mycket han spelat? Har han inte spelat några spel alls så är det ett jättebra spel att börja med för en 5-åring.
  • Fillay

Marlene B skrev 2008-09-24 10:51:29 följande:

Det beror på hur mycket han spelat? Har han inte spelat några spel alls så är det ett jättebra spel att börja med för en 5-åring.
    Inte så många. Då ska jag lägga den på minnet, tack för tips
Svar på tråden Fem myror är fler än fyra elefanter är ju superbra spel!