• Anonym (undrande)

Hur långt in måste mannen få utlösning för att det ska vara en bra chans att man blir gravid?

Hej.

Jag och min man försöker skaffa barn nu och jag vill plussa ganska snart. Han har ganska stor snopp (bred i omfång) och kan ofta inte komma in så djupt i mig för då gör det ont bara en ca 5-7 cm. Hur djupt inne i slidan måste han få utlösning för att det ska vara en rimlig chans att bli gravid? Känns som all sperma hamnar mellan mina ben. Den rinner ut så fort han drar ut snoppen eftersom han inte är så djupt inne i mig.
    Vilken ställning kan vara bäst för att komma djupare in? Vi körde missonären

Vill bli gravid!

• Svar på tråden Hur långt in måste mannen få utlösning för att det ska vara en bra chans att man blir gravid?
  • Anonym (anonym)

Missionären är nog bra, det viktiga är nog att han får utlösning och att han tränger in så djupt som möjligt när det går för honom.

• Zezana

Med tanke på att det finns dom som blir gravida vid både avbrutet samlag & när kondomen spricker tex, så tror jag inte det spelar så överdrivet stor roll.. Så länge han sprutar när han är kvar inne i dig..

Men alla är olika, vissa har jätte lätt för att bli gravida, medan andra får kämpa i flera år..

• Anonym (anonym)
    Zezana skrev 2008-09-23 19:58:26 följande:
    Med tanke på att det finns dom som blir gravida vid både avbrutet samlag & när kondomen spricker tex, så tror jag inte det spelar så överdrivet stor roll.. Så länge han sprutar när han är kvar inne i dig..Men alla är olika, vissa har jätte lätt för att bli gravida, medan andra får kämpa i flera år..
    Håller med, jag tror ochså det viktiga är att han sprutar i dig.
  • estrella81

Hilarious  vilken kul tråd.
    Tänk om det vore så att det spelade någon roll stkars de med liten snopp, som om det inte hade det jobbigt nog... Haha......Cool

• Anonym (anonym)

Se till att han får utlösning så långt in i dig som möjligt och samlag minst varann dag, mer kan ni nog inte göra, jo se till att han inte har utlösning imellan samlagen så att han spar all sperma till dig.

• Lotta71

Det sägs att det inte spelar någon roll hur långt in, det räcker tom att de kommer utanpå, så simmar de in!! Är du bara nära ÄL så har du "perfekta flytningar, sekret", som de simmar upp med. De är fantastiskt duktiga de små rackarna

Daniel-02 Isac-00 Emanuel-98
  • Anonym (anonym)
    Lotta71 skrev 2008-10-13 06:51:42 följande:
    Det sägs att det inte spelar någon roll hur långt in, det räcker tom att de kommer utanpå, så simmar de in!! Är du bara nära ÄL så har du "perfekta flytningar, sekret", som de simmar upp med. De är fantastiskt duktiga de små rackarna
    Jag tror det spelar in viss roll hur långt in mannen sprutar även om många har blivit gravid lätt vid ägglosningen som du säger. Läste vad en sexexpert sa hon, sa att mannen skulle lägga satsen så långt in som möjligt.
  • microscopic

Hej!! Vilken super bra tråd!! Måste bara få fråga, om nån vet!! Hur fort ska man resa sig upp efter sex, vi har fått ett missfall tidigare och vill så gärna lyckats denna gång.. Jag kanske är knäpp men jag får känslan av att allt rinner ut?? Hjälp!!!

• Anonym (anonym)
    microscopic skrev 2008-10-16 17:24:51 följande:
    Hej!! Vilken super bra tråd!! Måste bara få fråga, om nån vet!! Hur fort ska man resa sig upp efter sex, vi har fått ett missfall tidigare och vill så gärna lyckats denna gång.. Jag kanske är knäpp men jag får känslan av att allt rinner ut?? Hjälp!!!
    Ligg kvar en halvtimme efter samlaget, det kanske hjälper. Lägg en kudde under rumpan så att sperman blir kvar i slidan.
  • microscopic

Tack så jätte mycket!! Det ska vi prova.. Nån annan som har nån ide?

Svar på tråden Hur långt in måste mannen få utlösning för att det ska vara en bra chans att man blir gravid?