• zazzza

Viktväktarvänner

håller på första veckan nu, så omständigt o dåliga recept, ringde dit idag o fick lite pepping, har lyckats två ggr förr så f-n om man inte ska lyckas igen!!!

• zazzza

ååååhhh vad det låter GOTT pasta gratäng med CASHEW..hur många points,?,hur mycket nötter tar du? innan jag börja kunde jag vräka i mig nötter hur mycket som helst...i morgon ska jag väga mig, tror inte det blir så mycket för jag har blivit förkyld o haft det lite stressigt o då brukar det inte ge så bra resultat...

• zazzza

hej, idag blev jag jääätte glAd, vägde in mig på 1,8 minus.första veckan. det var kred för mitt slit o dåliga humör... nu ska jag fortsätta med ett leende på läpparna, kämpa på alla...

• zazzza

ha ha jag känner igen mig men man ffffffååår spränga gränserna ...ibland ...men ge dig inte! nu räcker det! nya tag till nästa pointfest!

• zazzza

ja du ser... vilken bra viktminskning!!!!! man får ju som sagt synda ibland, det som kan vara jobbigt är ju om man går ner sig av utsvävningen o tappar kontrollen helt ! men det som är bra är att inget tar slut för att man syndar , allt fortsätter det är du som bestämmer takten bara....

• zazzza

tack för nötmängden,,, om jag bara blev fri förkylningen, har ingen energi att ens promenera,,, så ska man iväg o jobba strax!
    trevlig helg på er,,,,

• zazzza

samma med mig.. i torsdags hade de bara kak o bakrecept på vv, andra veckan för mig, det funkar inte att äta sånt för mig än, total avhållsamhet tills suget är borta det enda som hjälper om man har tendenser till tröstäta..

• zazzza
    loppan1984 skrev 2008-09-29 20:09:20 följande:
    hej alla!ja, nu är det väl dags att gå ner alla bebiskilon. 2 barn på 2 år har satt sina spår tycker ni VV är bra/värt pengarna?hu räknar man ut pointsen? vad baseras det på?tacksam för svar/Lotta
    jag tyckr det är värt pengarna det känns som jag betalar till mig själv. har varit med två ggr o gått ner 10 på 3 mån båda ggr. enda som funkar för mig i allafall...
  • zazzza

ååhh vd lss jag är på min förkylning, orkar ju knappt gå med hunden,så inte bränner jag nå extra kalorier, ibland vill jag bara låta bli att äta, får tvinga i mig, blir ingen godmat heller när man mår halvtaskigt. har säkert inte gått ner så mycket i morgon,ska köpa våg på mötet, har fått köra två veckor utan o nu räcker det, jag måste åka 13 mil för att komma på möte, nån mer som har så långt????

• zazzza

måste säga att ni som kör själva utan möten gör det verkligen bra, det skulle jag absolut inte klara, igår vägde jag mig -1.1 hade jag gått ner ett hekto till hade jag fått guldstjärna...bu!men 2.9 på två vckor är jättebra, ni som har ätardagar ...hur klarar ni av det..duktigt! själv skule jg falla tillbaka lätt,känner mig som en alkis i den frågan,,man måste nog känna var man har sin gräns så man inte lurar sig,,oj vad jag låter präktig nu! men de är inte meningen,, bara att min karaktär inte skulle klara det, plus till er som kan!... bävar för den dagen man ska plana ut o börja äta mer..har fallit tillbaka i gamla ätmönster förut....kram

Svar på tråden Viktväktarvänner