Inlägg från: Baaarbamamma |Visa alla inlägg
  • Baaarbamamma

Viktväktarvänner

Hej!

Vill gärna komma med här i eran tråd om jag får?
    Jag har beställt brevkursen idag och den ska komma nån gång nästa vecka. Så då sätter jag igång.

Jag har ungefär 10 kilon att bli av med. Se sista kilorna satte sig efter min andra graviditet och nu när lillen är över 1 år så kan jag inte skylla på mina "mammakilon" längre
    Har försökt allt , tog tex en cambridge kur som gav resultat snabbt men sen kom sommaren och vips så hade kilorana satt sig igen. De sitter som berg och nu hoppas jag på att viktväktarna
    kan hjälpa mej att få reslutat.

Kramis

• Baaarbamamma

winnertaco

känner igen mej, jag är precis likadan. tänker alltid att imorgon börjar jag om...men det har blivit väldigt mycket "imorgon" den senaste tiden. Väntar på mitt första paket i brevkursen som ska komma i veckan. Och då jäklar!!

• Baaarbamamma

Nu har jag kommit igång, är på 3e dagen nu och det känns bra. Äntligen så är jag på väg att ta tag i mina kilon.

En fråga, hur många points är det i en normal portion köttfärsås med bara krossade tomater , vatten, kryddor.

ha en trevlig dag!!

• Baaarbamamma

åh tack Fidelis jättetack!!

• Baaarbamamma

Easy

hej , jag kör distanskurs. Jag började förra veckan. jag ringde och beställte på torsdagen och materialet kom på måndagen.

Lycka till!

• Baaarbamamma

Eazy

jo det funkar bra tycker jag, här i jönköping där jag bor så är det väldigt dåligt med mötestider för tillfället. Så jag tycker det är perfekt att köra hemma eftersom jag skulle ha svårt att kunna ta mig iväg varje vecka pga av jobb och annat som kommer i vägen. Men jag är ju bara på vecka 1 än så länge ..

• Baaarbamamma

hej hej

jag håller ju på med brevkursen, och det går riktigt bra. Först och främst så har jag ju ändrat mitt sätt att äta och vad jag äter. Ja jösses vilken skillnad. Jag känner mej bättre i kropp o själ när jag vaknar och inte behöver ha ångest för allt jag tryckte i mej kvällen före, som i sin tur skulle påverkat min sinnes stämning för dagen.

kämpa på alla goa!!

Svar på tråden Viktväktarvänner