Viktväktarvänner
Hej! Får man vara med här? Har kört enl VV själv sedan min minsting föddes i juli. Har kommit till en punkt där jag behöver stöd och pepping.
Hej! Får man vara med här? Har kört enl VV själv sedan min minsting föddes i juli. Har kommit till en punkt där jag behöver stöd och pepping.
Ja, hur ska jag säga...Väger nu 10 kg mindre än min invägningsvikt på MVC för ett år sedan. Men om man räknar efter graviditeten så har jag gått ner 22 kg men då är ju 12 av dem direkta gravkilon.
Vill nu gå ner minst 15 kg till. Har under en månad nu helt stått still på vågen pga att jag både skött mig och slarvat "big time". Måste nu ta mig ur denna "platåfas" på något vis.
Nån som har tips på vad jag kan göra?
Är det någon mer här som också ammar?
Haha, ja det är häftigt, känns helt otroligt. Dessa kilon har bara runnit av mig och det måste jag säga är jätteskönt att slippa dras med en massa extra gravkilon när man redan hade massa övervikt innan graviditeten.
Men...just nu har jag inte mycket till karaktär. Det är den jag måste finna igen.
JÄTTEBRA!!! GRATTIS, vad skönt.
Jag minns känslan att inte väga tresiffrigt, alldeles underbart.
HAHA!!!! YEEEESSS!!!!
Nu är platåfasen över. Vägdag idag.... -1 kg!!!!!
Blev så glad så idag har jag inte haft några problem att hålla mig inom gränserna. Har fortfarande 10 pts kvar.
Vägdag: -1 kg
Det känns sååå skönt att kilona börjat rinna av igen.
En fråga
Hur gör ni andra när ni känner sug efter något ni inte borde äta. Hur tänker ni för att inte stoppa det ni är sugna på i munnen. Vilka strategier har fungerat för er i dessa lägen?