• zazzza

Viktväktarvänner

ELLY78 skrev 2008-10-03 10:31:32 följande:
    zazzza-Jag är precis som du. Har väldigt svårt att unna mig utan att det går överstyr. Kör jag VV helt strikt så är jag jätte duktig men så fort jag börjar tänka att jag kan "smaka" något utöver är det köört!!! Hemskt egentligen vilken USEL karaktär!!!Det jag är ute efter är att hitta ett bra förhållande till "mat"! Äta vettigt och kunna få något extra på helgen utan att det blir något galet frosseri!!Jag är ändå ganska stolt över att det började gå dåligt i början av veckan men jag bröt det och har kört vå dagar helt prickfritt YAY
    visst ett sunt förhållande till mat, balans i självkänslan vore väl helt perfekt!!!hejja! att du bröt efter en sämre start och kom igen!!!kämpa på.....kram
  • zazzza

ja...jag kan inte ens unna mig en ätardag...får i mig för lite points i bland o är rädd för att det ska gå åt andra hållet, o de vill jag ju inte heller,ikväll ska vi äta räkmacka med sallad o tomat o ägg.. jummie. jag har fått hungerkänslorna tillbaka nu efter förkylningen.. men det tar emot att äta, känns inge vidare det heller....

• zazzza

jag hade bara gått ner 1 hekto. jag fick min guldstjärna men inge mer, jag har inte fuskat ens..fy vad deppigt.. ska ha mens snart, kan de vara det?? 3 kilo på 3 veckor, ändå bra

• zazzza

jag får hoppas det, kan vara att jag ätit för lite oxå, men nu ska jag äta kebab, med vitlökssåsen breve. det har jag räknat in som 9 point....

• zazzza

ja det är ju rätt tänkt, men då tänker jag ,tänk om jag har gått upp nästa vecka, då blir jag tokig!!!!!har tom köpt en våg nu ,fast jag har inte använt den, kanske var onödigt köp! använder ni den?

• zazzza

jag har fortfarande inte använt vv-vågen(till mat)!men de ska väl bli,väger mig aldrig hemma, än, skulle jag få ett dåligt resultat på vågen hemma, är risken stor att jag ger upp. det känns bättre att få det på mötet för då får man peppning direkt!
    längtar tii jag å kan använda det som beteende
    o inte som viktm inskningsverktyg!!!
    Maria 99: duktigt att du hållt dig sen midsommar!!!!hoppas jag o kan!

• zazzza

jo det är så. men det är bara det att det kan spåra ut o man tycker man varit så duktig så man kan unna sig..osv.. så har det varit för mig de två gånger innan som jag gått ne o nått målvikten..blä..

• zazzza

är ni noga med att peta i er grönsaker till varje mål? brukar ni äta ww:s frysta färdiga portioner? har ni gått ner ändå isåfall?

• zazzza

ok, jag tänkte om man är slö o inte ids laga mat, o på jobbet om man kan köra färdigt o bara värma i micron...

• zazzza

ja de är ju det! igår åt jag lax mossarella den va skitgod!

• zazzza

jag ligger oxå på -3 på en månad, men har stått still i 2 veckor nu, hoppas det blir bättre på torsdag!!!!!!

• zazzza

oj! har du inte provat v.v.s godis? det äter man ju med gott samvete!!man kan ju lägga in det i pointsn o äta godiset varje dag o ändå gå ner. choklad bars o dylikt.

• zazzza

faktiskt så går du ner oavsett om du äter choklad för alla dina points eller sallad typ! fast näringsmässigt och med mindre risk för ätstörning ska mna ju äta blandad kost med frukt o grönt,

Svar på tråden Viktväktarvänner