• fenomena83

Fyjävlar vilken god ny Marabou som har kommit!!!!! (inte amigo...)

Har ni smakat den????

Fick värsta glädjefnattet i affären idag när jag såg...
    Marabou LAKRITS!!!
    Med små lakritscrispbitar i!!!
    Å den va skitgod...
    Är jag efter min tid, har den funnits länge eller?? Isf är jag blind.
    Jaja, god var den i allafall. Det tackar vi för.

• Svar på tråden Fyjävlar vilken god ny Marabou som har kommit!!!!! (inte amigo...)
  • lillalingon

Jossa 79 skrev 2008-09-23 18:14:29 följande:

en annan ny är den med majschips i (såna där sombrerohattar)
    amigo heter den och är jätte god!
  • Sofye

Har sett den ett tag, och smakat men är inte riktigt nöjd, är både choklad och lakrits älskare!

ღ John o5 ღ Sigrid o7 ღ MiNi o9 ღ ((sofye.blogg.se))
  • ImLost
    Sofye skrev 2008-09-23 19:33:50 följande:
    Har sett den ett tag, och smakat men är inte riktigt nöjd, är både choklad och lakrits älskare!
    samma här..tyckte inte det var god .
    Den som skrattar sist ..fattar långsamast !
  • emma1985

lakris och choklad ushhh
    men den där nya AMIGO var ju bara för het

• MeNoLike

SOm jag skrev för nån dag sen så älskar jag både lakrikts och choklad. Prövade lakritschokladen igår och jag tyckte absolut inte om den... tyvärr.. URK!

Mamma till tvillingarna Maximilian & Timothy 070325
  • Ellasario

På tal om salt, en gång så smakade jag en underbar belgisk mjölkchoklad med stora flingor av havssalt i..underbart god =)

• Micke
    Ellasario skrev 2008-09-25 10:12:43 följande:
    På tal om salt, en gång så smakade jag en underbar belgisk mjölkchoklad med stora flingor av havssalt i..underbart god =)
    Lindt har ju en chokladkaka som heter A touch of sea salt.
  • Little Ms Chatterbox

Nu har jag provat med Marabou lakrits men tyvärr, det var liksom inget ... WOW! Smakade bara choklad, kanske skulle smakat bättre med mer salt lakrits. Den var inte dålig så, men inte DET heller.

Men allt pratet om kladdkaka... Hmm... får nog baka i helgen, och givetvis har jag salt i har jag alltid haft. Sen när vi åker till stn nästa gång ska jag köpa mig en påse Estrellas grillchips och choklad (J*vla handlarn här hemma har inte Estrellas Grillchips, ICAs egna, OLWs men inte ESTREEEELLAS) Nam-nam

Undra om jag har PMS, tro. Behöver min choklad

Du har väl läst den nya tråden..? www.familjeliv.se/Forum-5-278/m33539036.html
  • Nennegumman

Åh, nu mpste jag ut i affären och leta, för den har jag inte sett!! Åt däremot nåt liknande från Karl Fazer som fanns på finladnsfäjan i somras, och det var hur gott som helst!

• Thursday
    Micke skrev 2008-09-25 10:17:06 följande:
    Lindt har ju en chokladkaka som heter A touch of sea salt.
    För att inte tala om Flickorna Kanolds goda Göteborgspraliner med kolasmet och havssalt på toppen! Mums!
Svar på tråden Fyjävlar vilken god ny Marabou som har kommit!!!!! (inte amigo...)