• Kiickan

Pergopinglorna del 15

Denna tråd vänder sig till alla som äter Pergotime eller som har frågor om det.

Tråden har en lång historia och jag tillsammans med många andra har fått och får så oerhört mycket stöd och hjälp här.

Vi har även vår egna LIST TRÅD med alla pluss som blivit här
    och där vi som kämpar just nu lägger upp vårt BIM.

Dessutom så har vi vår egna TEMP TRÅD där vi som tempar kan länka våra kurvor.

-------------------------------------------------- -------------------------------

LIST TRÅD:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m36567454.html

TEMP TRÅD:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m34559385.html

-------------------------------------------------- --------------------------------
    -------------------------------------------------- --------------------------------

När vi fått vårat efterlängtade plus så träffas vi här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m34788435.html

När vi fått våra älskade barn så träffas vi här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-269/m34207946.html

-------------------------------------------------- ---------------------------------

PLÖTSLIGT HÄNDER DET!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-06 18:07
    Hej tjejer ny tråd för oss som fått våra guldklimpar: www.familjeliv.se/Forum-11-269/m36930253.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-17 06:17
    Ny temptråd
    www.familjeliv.se/Forum-1-3/m37340830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-27 10:57
    Ny plustråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m37690250.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-29 22:21
    Lite statistik över pergon
    www.familjeliv.se/Forum-7-130/m37749906.html
  • Svar på tråden Pergopinglorna del 15
  • jesset

ville bara säga de att det är så skönt att ha er här ska ni veta..stor kram till er..

• bambi7

kickan: bra gjort, du vet väl att det går en trend i alla som e trådstartare??? Alla som lägger upp sig som trådstartare hinner plussa o "lämna" den innan den stängs igen....fniss

• FallenMadonnaWithTheBigBoobies
    bambi7 skrev 2008-09-24 23:26:28 följande:
    kickan: bra gjort, du vet väl att det går en trend i alla som e trådstartare??? Alla som lägger upp sig som trådstartare hinner plussa o "lämna" den innan den stängs igen....fniss
    Tjing för nästa trådstart!
  • Kiickan

Aha!

Ja, då är det min tur nu att plussa inom 3 månader =)

• lerumstessan

Ja Kiickan, det får vi hoppas på! Jag tycker att vi alla ska plussa inom 3 månader så vi kan lämna över tråden till andra och flytta allihop

**De finaste barnen tar längst tid att göra**
  • lerumstessan

Är det någon här som haft en pergofri månad efter att kur 1 inte fungerade? När fick ni ÄL då om ni nu fick det? Några erfarenheter?

**De finaste barnen tar längst tid att göra**
  • Anke
    lerumstessan skrev 2008-09-25 10:22:42 följande:
    Är det någon här som haft en pergofri månad efter att kur 1 inte fungerade? När fick ni ÄL då om ni nu fick det? Några erfarenheter?
    det är inte riktigt samma sak, men jag fick egen äl efter min tredje kur (som resulterade i mf) sen fick jag mens några veckor efter det, och  fick äl 19 dar efter mensen
    * If you think nobody cares about you, try missing a couple of payments *
  • Mini78

Hej tjejer!

Är det någon som vet vad det är för knas om man har hög halt av LH-hormon hela tiden? (Jag är inte under utredning ännu så jag har noll koll).

Jag tempar med Fertility Friend och använder äl-stickor, och har märkt att jag får utslag på stickorna i fleeeera dagar i följd, men tempen stiger inte så äl verkar inte ske hos mig längre.
    Idag fick jag positivt utslag med CB digital äl-test och är bara på dag 14 i cykeln. (När jag tempade 2005 och blev gravid hade jag äl runt dag 17-18 alla cykler). Så LH verkar vara högt hos mig hela tiden numera.

Kan man få PCO "bara sådär", eller har mina äggstockar helt lagt av eller vad ÄR det här? Vart ska man vända sig om man vill bli utredd? Måste man gå privat om man har ett barn sen tidigare?

Tacksam om nån har nån idé angående LH!

Svar på tråden Pergopinglorna del 15