• Mysaaan

Med eller utan fötter på pyjamasen?

Vad har ni till era små? Pyjamas med fötter eller utan? Varför har ni det ena eller det andra?

• Svar på tråden Med eller utan fötter på pyjamasen?
  • Sadie

Helst med fötter så slipper man ha strumpor som ändå åker av.

• morsa ra

hade utan, då kan dom ha den längre

• Sencha

När vi köper själva köper vi utan. Har man ett barn med stora fötter så kan pyjamasen vara för liten bara för att fötterna blivit för små, även om resten fortfarande passar. Dessutom tycker jag att föttern liksom trasslas in och ur på konstiga sätt.

Skriver ofta med bebis i famnen -> blir kortfattad, stavar fel. F'låt!
  • Niccita

Och jag säger tvärt om, helst utan fötter :-P
    Sonen drog upp benen i grenen och fastnade så, sedan blev han jätteledsen när han inte fick ner dem igen..

• snappi81

Får jag välja : med fötter, får lillen välja : utan fötter.. Så det blir utan!

*För att komma vidare, måste man orka blicka framåt!*
  • Camilla85

Utan! Då kan dom inte dra upp fötterna i pyjamasen och trassla in sig (dottern gjorde jämt det) + att dom kan växa mer i en pyjamas utan. =)

***Amber 071120 & Lillebror i magen vecka 18***
  • strojes

Här kör vi också pyjamaser utan fötter så kan den användas lite längre.

• Sencha
    Mysaaan skrev 2008-09-24 13:56:28 följande:
    Ni som har utan, har ni då strumpor på dom på nätterna?
    Nej. Brukar inte behövas - fötterna stannar under täcket här.
    Däremot har jag funderat på vantar ibland *s*
    Skriver ofta med bebis i famnen -> blir kortfattad, stavar fel. F'låt!
  • Edwin07

Vi hade både och till sonen, men jag tyckte att fötterna växte ur pyamasen innan kroppen gjorde det.

• Night Angel

Jag har med utan fötter på min son för han gillar inte med fötter för han sover väldigt oroligt då sen har han svårare att röra sig.Och jag ta på honom vanliga strumpor

DET FINNS INGEN VÄG TILL LYCKAN.DEN FINNS I DITT INRE!
  • Blue Bear

Utan!

Min lilla kille har stora fötter så han växer snabbt ur dom med fötter, de utan fötter kan han ha längeee..

***Adi 080626 - alldeles underbar!***
  • mamma mys

ja jag säger väl lite både och...
    utan fötter: slipper trassla in fötterna i benen..kan använda den längre..bra när det är kallt....
    med fötter. bra när det är kallt..men då kan man istället använda strumpor...
    så numera köper jag utan fötter

• mapo51

Vi har utan fötter, utan strumpor och helst med korta ben, vilket inte är så lätt att få tag i.
    Sonen är väldigt varm av sig och även om han sparkar av sig sin filt så blir han sällan kall och då sover han med öppet fönster.

• AnnaH

Utan fötter och inga sockar. Lillan är så varm. Provade pyjamas med fötter från början men lillan blev hysterisk. Samma visa med sovpåsen.

♥ Evina 080509 ♥
  • jen bossman

utan fötter och utan strumpor.

• fiamalm

Utan och strumpor, min kille kan inte ha de med fötter, hans är för stora.

Svar på tråden Med eller utan fötter på pyjamasen?