• Thaimâe

Sittdyna barnvagn

Någon som kan ge mig tips på vart man kan köpal ite roligare sittdynor till sin vagn?

• Svar på tråden Sittdyna barnvagn
  • Minxy

Kolla på tradera. Många säljer sittdynor där (begagnade) eller hemmasydda som är helt oanvända! En del är riktigt snygga och proffsigt gjorda!

Leo kom till oss 16/2
  • Thaimâe

Ok kikade där men tyckte urvalet var för dåligt

• Minxy
    Thaimâe skrev 2008-09-24 17:57:56 följande:
    Ok kikade där men tyckte urvalet var för dåligt
    Du kan ju helt enkelt kontakta någon av alla dom som syr dynor och be dom sy en utifrån din beskrivning och då får du ju välja tyg också
    Leo kom till oss 16/2
  • Thaimâe

Mmmm men var tfår man tag i dem?

• FOA

Kolla Ditten Datten's profil (massor av fina foton inne i hennes ablum) har pa FL som syr jattefina dynor. Tyvarr maste man dock anvanda sig av hennes egna tyger.

• Thaimâe

Har kickat hos DD men de passar inte min vagn

• Thaimâe
    Minxy skrev 2008-09-24 19:35:09 följande:
    Typ dom som syr egna på tradera... Kolla här tex. (inte min annons!) www.tradera.com/Sittdyna_passar_till_Urban_Ju...Säljaren där syr alltså egna dynor, så du kan ju säkert kontakta henne och be henne sy en dyna till dig.
    Tack
  • Thaimâe

Ska sittdynan gå hela vägen ner för fotstödet?

• tinni78

Kolla även på blocket, där finns det annonser från sånna som syr hemma.

• Thaimâe

Har kolla tdär men fanns inte så mycket

• grodan07

Vad är det till för vagn? Jag har själv googlat o kollat runt efter dynor, lite svårt bara att veta vad de använder för ord ibland . Sittdyna, vagnsdyna, barnvagnsdyna mm.
    Hamnade på en blogg, billaba.blogspot.com, hon syr kläder o vagnsdynor, vet ej om det är till alla märken men du kan ju alltid maila o fråga.

• Thaimâe

Åh tack! Vi har Emmaljunga Cerox + Scooter
    Ja det där med ord är svårt

Svar på tråden Sittdyna barnvagn