Sittdyna barnvagn
Någon som kan ge mig tips på vart man kan köpal ite roligare sittdynor till sin vagn?
Någon som kan ge mig tips på vart man kan köpal ite roligare sittdynor till sin vagn?
Kolla på tradera. Många säljer sittdynor där (begagnade) eller hemmasydda som är helt oanvända! En del är riktigt snygga och proffsigt gjorda!
Ok kikade där men tyckte urvalet var för dåligt
Mmmm men var tfår man tag i dem?
Typ dom som syr egna på tradera...
Kolla här tex. (inte min annons!) www.tradera.com/Sittdyna_passar_till_Urban_Jungle_Bugaboo_mfl_stjarnor-auktion-73139542
Säljaren där syr alltså egna dynor, så du kan ju säkert kontakta henne och be henne sy en dyna till dig.
Kolla Ditten Datten's profil (massor av fina foton inne i hennes ablum) har pa FL som syr jattefina dynor. Tyvarr maste man dock anvanda sig av hennes egna tyger.
Har kickat hos DD men de passar inte min vagn
Ska sittdynan gå hela vägen ner för fotstödet?
Kolla även på blocket, där finns det annonser från sånna som syr hemma.
Har kolla tdär men fanns inte så mycket
Vad är det till för vagn? Jag har själv googlat o kollat runt efter dynor, lite svårt bara att veta vad de använder för ord ibland . Sittdyna, vagnsdyna, barnvagnsdyna mm.
Hamnade på en blogg, billaba.blogspot.com, hon syr kläder o vagnsdynor, vet ej om det är till alla märken men du kan ju alltid maila o fråga.
Åh tack! Vi har Emmaljunga Cerox + Scooter
Ja det där med ord är svårt