Problem med grannen :( (långt)
jag själv är icke rökare och bor nedanför en tjej som röker väldigt mycket all rök kommer in i min lägenhet och inget man går och hittar på, men denna tjej röker ofta eller om det nu är hon som röker iaf någon som röker ofta tyvärr kan man inte alltid säga vem det är som röker men all rök kommer in i lägenheterna vare sig man bor över under eller på sidan, och jag som inte röker förstår hon som klagar men att kalla dig för fula ord så gör man bara inte man kan säga till på ett hyffsat sätt och inte börja bråka. Min granne rökte ofta på sommaren och ime att det är varmt i lägenheterna på sommaren måste man öppna balkongdörren , även nu på hösten röker hon mycke menjag säger inget endå får jag stå ut me världens huvvevärk varje kväll innan hon slutar röka inför sängdax. Så jag tycker att man ska fixa rökrutor det har dom ju på skolor och vid sjukhus vi som har hund måste gå ut me hunden varje dag varför ska då inte alla rökare gå utanför dörren då dom behöver röka? Det tycker man inte skulle va så jobbigt. Men jag hoppas att ni reder ut bråken för inte kul att bråka me grannen hoppas ni hittar en lösning båda två, ta inte all skit från henne utan säg ifrån när hon kallar dig för dåliga ord. *Lycka till kram*