• annaijs

Boktips

jag har precis läst ut gummimammor, plastpappor och bonusbarn då jag snart på riktigt ska få träffa mina bonusbarn.. Har ni några bra tips på andra böcker man kan läsa för att förbereda sig för något som känns som något av det svåraste att göra? är faktiskt livrädd just nu..! känns overkligt. hur var det första gången ni träffade era barn? har träffat äldsta sonen ett par gånger men bara som pappas vän, han var blyg och tog avstånd mer än normalt mot mig redan från början, men o andra sidan visade hans pappa allt för tydligt att så inte var fallet. hjälp mig!

• Svar på tråden Boktips
  • annaijs
    Svar på #1
    Tack så jätte mycket för tipsen! har en romantisk bild om hur det kan bli, samtidigt så har jag inga förväntningar, och i så fall snarare negativa då det är en stor grej för de små..! känns skönt att höra att det funkat för dig, att det inte bara är något som existerar i böcker eller på Tv. vad är eran speciella grej som ni brukar göra? =)
  • annaijs
    Svar på #2
    Tack för tipsen, ska genast gå och låna! vet att det som ofta står i böcker står i böcker men i detta fallet tror jag mig kunna få mycket hjälp genom att läsa mig till det..! hur många bonusbarn har du?
Svar på tråden Boktips