• annca

Mammakläder i Linköping?

Alltså: när jag väntade storasyster 04 fanns det mammakläder i de flesta större butiker, plus ett par specialicerade affärer. Nu hittar jag tusan bara mammakläder på H&M, och, ja, H&M är inte riktigt min affär, om ni förstår vad jag menar...

Är det jag, som iofs inte är på stan så ofta, som är blind, eller finns det inga bra ställen att handla på längre?

Letar också efter ett par mammajeans, som inte har den där jäkla fula svarta mudden upptill, utan helt enkelt reglerbar midja. Är jag helt körd om jga vill ha sådana? Vill bara inte ha en svart stor mudd upptill, speciellt som jag inte behöver den än heller, alldeles bortsett från att jag inte tycker det är praktiskt eller snyggt.

Nån som kan hjälpa mig i min förvirring?

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
  • Svar på tråden Mammakläder i Linköping?
  • kidA

lindex o kappahl har slutat med mammakläder.

o grow in life i filbyter har stängt oxå.

är nog bara hm o pop som har mammakläder numera.

• annca

*Suck* det är inte inne att vänta barn nu alltså...

• annca

Dax att hälsa på svägerskan i Göteborg kanske...
    Undrar om det finns nåt i Eskilstuna, "hemma hos mamma" alltså.

• annca

Ah! Måste se till att få en stund för mig själv imorron alltså. ( Finns säkert inget i min storlek kvar... Positiv? jag?)

kidA skrev 2008-09-26 10:27:56 följande:
    men tror att lindex på ikano har en reasnurra med de sista mammakläderna. du kan ju kolla där.
  • Fröken Sophia

Det finns mammakläder i en butik på Storgatan också, om man går förbi Filbyter på vägen upp till slottet. Tittade in där för någon vecka sedan, men hittade inget jag gillar (för jag råkar gilla HM's mammabyxor med mudd, de sitter så skönt på mig).

• Fröken Sophia

Men annars nej, det är inte särskilt inne att vara gravid i Linköping, i vart fall om man ser till antalet affärer med mammakläder...inte antalet magar på stan

• annca

Aha. Har de mammakläder också alltså? Måste kollas!

Fröken Sophia skrev 2008-09-26 10:32:23 följande:
    Det finns mammakläder i en butik på Storgatan också, om man går förbi Filbyter på vägen upp till slottet. Tittade in där för någon vecka sedan, men hittade inget jag gillar (för jag råkar gilla HM's mammabyxor med mudd, de sitter så skönt på mig).
    Nej... Men jag tycker det vimlar av magar! Var tusan har alla de hiittat sina käder?
    Fröken Sophia skrev 2008-09-26 10:33:21 följande:
    Men annars nej, det är inte särskilt inne att vara gravid i Linköping, i vart fall om man ser till antalet affärer med mammakläder...inte antalet magar på stan
  • saltflingan

Butiken på storgatan heter Handplockat.

Svar på tråden Mammakläder i Linköping?