• Palve

Vilken åkpåse i Teutonia-vagn?

Är på väg att köpa en Teutonia-vagn, helt i svart (fashion) och skulle då vilja ha en åkpåse med lite mer färg. Frågan är vilka som passar/sitter bra, förutom Teutonias egna (tycker inte de har så roliga färger...) Helst ska den gå att fästa på något vis, blir galen på åkpåsar som hasar omkring

• Svar på tråden Vilken åkpåse i Teutonia-vagn?
  • mammatre

Inte jätte varm kanske men vi har köpt en buggy snuggle, den har band man fäster med oxå. Men den är bara i fleece så det beror var i sverige man bor kanske.

• tulle17

Tänk på att teutonias påsar har 2st spännen som gör att påsen inte åker ner.Jätte bra tycker jag.

• Palve
    Svar på #2
    Precis, jag har haft en sån - men då fanns det inga roliga Teutonia org... Kanske finns nu iofs? Vagnen jag ska köpa har en svart mjuklift som kan göras om till åkpåse - men det blir så väldigt svart då...

Fler förslag?
  • pajas01

jag hade tyvärr problem att hitta åkpåsar som passade för de sista bältet satt så kontsigt på teutonian.. så de fick bli deras orginal.

• tulle17

Jag gillade lifens påse.Så rymlig och smidig.Gör vagnen mera ombonad.Tycker jag.Kan du inte komplitera med en flecce filt i någon härlig färg?

• Käskargej

Jag har en Elodie details åkpåse i min och det passar superbra! De finns ju i superhärliga mönster!!! Själv har jag en svart vagn och en åkpåse i jeanstyg! Hur fint som helst! De passar utmärkt i vagnen, har hål för spännen osv!

Svar på tråden Vilken åkpåse i Teutonia-vagn?