Oj oj, mitt inlägg vill ni säkert igentligen inte ha här men köp inte crescent!!
Jag har en sådan (Läs tyvärr)
Vi fick en sådan av svärfar och svärmor, då de äger en cykelbutik så tog de hem den och några barnvagnar till samt några sulkeys och de har varit fel på alla utom en sulkey.
Det är -08ans modell ajg talar om nu, någon annan har jag inte någon erfarenhet av!
Kan ju säga att det mesta är fel på våran vagn!
Först så såg vi att insatsen var snett sydd så det är precis att det går att haka fast den med säkerhets spännena, jaja tänkte vi, det funkar ju så det är ju inte hela världen.
Men sedan efter någon månad eller två så började felen dyka upp!
Bromsarna lossnade så de låg och hackde på hjulen.
Suffletten åker ner.
Den drar snett.
Hjulen är typ lösa och gnisslar, har haft inne den på servic 3ggr och det går inte få det att sluta, för det är typ plasten som skavs innuti hjulen så att det gnekar, och det känns inte så tryggt det heller.
ibland går det inte fälla ihop den för att den låser sig.
handtaget går inte ändra läge på ibland då den låser sig där också, någon plast sak som hamnar ivägen innuti handtaget där på något vis, så ruskar amn om bvagnen ordentligt så funkar det igen.
Det har blivit ett stort märke ( Skavning) på ramen, När man fäller ihop vagnen och fäller upp den igen så skaver någon nit eller skruv så att det har blivet ett flera mm djupt märke på den.
Humm... Sen så var det nog inget mera fel på den... Haha! Sittdelen har vi inte hunnit använda ännu så den jag inte säga så mycket om.
Och så akn jag ju tillägga att det är inte lätt att få någon hjälp att reklamera eller få den lagad när man ringer till dem heller... Suck!
Men enligt lag så har jag ju rätt att få en ny vagn och det tänker jag kämpa för om jag så ska anmäla dem både hit och dit!! Morr!