lätt för att bli gravid men svårt att behålla?????
Jag har också lätt att bli gravid, eller rättare sagt haft lätt att bli gravid, men svårt att behålla fostren.
Jag har varit gravid 7 gånger varav fyra har slutat i missfall i vecka 12, 22, 14 och 14. Men jag har även fått tre underbara pojkar!
Jag och min man genomgick en utredning för några år sedan på KS men de hittade inget "fel" på någon av oss. Men ändå blir det upprepade missfall och inga tidiga utan bara sena missfall. I vårt fall slutar varannan graviditet i missfall.
Sista missfallet fick jag i april i år och har efter det inte lyckats bli gravid. Tidigare har jag knappt kunnat titta på mannens kalsonger utan att bli gravid. Så jag börjar undra om det hänt något vid senaste missfallet.
CKJ: Jag har faktiskt inte kännt mig annorlunda de graviditeterna som slutat i missfall. Många säger att man känner sig mindre gravid, men det stämmer inte för mig. Jag har nog aldrig kännt mig så gravid som vid senaste. Jag fick fort stor mage, mådde mycket illa osv. Håller tummarna för dig! Hoppas allt går vägen!