Mina två änglar
Ja det du varit med om är så fruktansvärt så man finner inga ord. Beundrar verkligen din styrka, jag är glad att du har bra vänner och familj som stöd i detta elende.
massa kramar / anna
Ja det du varit med om är så fruktansvärt så man finner inga ord. Beundrar verkligen din styrka, jag är glad att du har bra vänner och familj som stöd i detta elende.
massa kramar / anna
så vackra barn. gosh. vet verkligen inte vad jag ska säga egentligen. jag förstår inte att det kan finnas såhär kalla människor. jag blir arg och ledsen, du finns ofta i mina tankar ska du veta!
Skulle vilja åka till dej och bara ge dej en lång varm kram!
jag kikar in här varje dag, men man har inte alltid nåt vettigt att skriva känns det som. jag har kollat din underbara minnessida och det gör verkligen ont
i hjärtat när man tänker på vad du går igenom! Det blir så verkligt på något sätt när man tittar på bilderna på barnen. Fast ändå så overkligt, om du förstår hur jag menar? Bara tanken på att nån människa kan göra såhär mot så små barn, det skrämmer verkligen skiten ur en. Ingenstans går man ju säker egentligen.
Du skriver att det börjar komma ifatt dej nu, känslorna. Och jag tror man ofta "stänger av" lite, omedvetet, när man är med om en sån traumatisk händelse, och att det sedan kommer, då man fått tid att smälta allting. Men tänk på det, att det är viktigt att låta alla känslor komma. Gråt så mkt du bara kan och orkar. Men försök oxå ha i bakhuvudet att dina barn är på en varm och trygg plats, där de skrattar o busar och tittar ner på dej. En dag möts ni igen, jag är verkligen övertygad om det!
Och den här tyskan. Jag känner sånt avsky mot henne så det inte är klokt. Och jag blir ibland frustrerad över att inte kunna va nära dej, alltså bara ge dej en varm kram! Vet att du har mkt folk omkring dej, som tur är, men man vill ändå göra så mycket mer än att skriva här.
stor kram till dej underbara Emma.
UNDERBARA bilder, blir så RÖRD
dessa små fina barn, åhh. Jag hade en så hemsk dröm inatt, att jag förlorade min lilla tjej. Och detta fick mej att må SKIT, och det var bara en dröm. För dej är det verklighet! Jag tycker så SYND om dej, som inte har dina små att krama o pussa på. Det måste va totalt overkligt! och hemskt. usch. Beundrar dej emma..
menar du bilderna på barnens rum?? tror inte emma tar illa upp av det, hade hon itne velat att vi skulle se dom så hade hon nog itne lagt ut dom offentligt...
tänker på er mkt under dessa dagar emma, jag hoppas av hela mitt hjärta att allt är över snart och att hon sitter inne låååång tid.
hoppas du fick lite extra krafter idag genom allas våra tankar till dej...
blir bara så himla ledsen av denna skit ni får gå igenom. jag lider verkigen med er. undrar hur det är med dej just nu, efter denna dag..... hoppas som sagt du känner allas våra tankar. KRAM
Här kommer det sannerligen brinna ljus för de små änglabarnen på julafton!
Kan man se de gamla kalla fakta programmen nån stans? är det 3 program som sänts? missade helt det programmet där barnens pappa berättade om händelsen, vet nån om man kan se det?
Hoppas det gått bra idag emma. och TUR att du klarade dej oskadd ur olyckan! Otäckt!! kram
Lycka till idag Emma.
tänker på er som vanligt
hoppas du kan koppla av något, hoppas även att kommande dagar kommer gå fint. KRAM
God jul Emma, hoppas du mår ok och får en mysig stund trots allt elende. kram