Inlägg från: VulgusProfanum |Visa alla inlägg
  • VulgusProfanum

Mina två änglar

Det finns inga ord..
    Jag vet inte vad jag ska skriva för det jag lyckas plita ner känns så enormt fjuttigt och otillräckligt.
    Det ni har varit med om är så obegripligt, så fruktansvärt och så enormt grymt och tragiskt.
    Jag önskar att jag kunde hitta just de orden som skulle lindra din smärta. Men de finns inte.
    Ta väl vara på varandra och mina och många andras tankar är med er. *kraaam*

VulgusProfanum- Your personal entertainer
  • VulgusProfanum
    Champagne skrev 2008-09-29 21:33:03 följande:
    Tänker på vad en gammal vän berättade för mig, vad hennes dotter sa till henne.-Jag älskar dig, sa hon till sin dotter-Jag älskar dig mest, sa dottern-Nä för jag älskar dig ännu mer, sa hon.Nä, sa dottern, för jag älskade dig först, för det var jag som valde dig.Så tänker jag mig dig Emma, att det var dina barn som valde dig, att de älskade dig först och valde dig som mamma. Ingen kunde vara en bättre mamma än du, och fast att du inte var på samma ställe när deras hjärtan slutade slå, så fanns nog era medvetende nära varandra och ni fanns där för varandra.
    Å vilken fin tanke
    VulgusProfanum- Your personal entertainer
  • VulgusProfanum
    blue_candles_suncrest_45_at_flickr_large.jpg

Två ljus tända för Max och Saga
    Varje minut ger tillfälle till förändring.
  • VulgusProfanum

Vi håller er i våra tankar nu. Tänder ljus för er och önskar er styrka i allt detta jobbiga som ni är mitt uppe i. *kraaaaaaaamar*

Don´t pee on my leg and tell me it´s raining
Svar på tråden Mina två änglar