Inlägg från: Anneli ÄnglaLinus mamma |Visa alla inlägg
  • Anneli ÄnglaLinus mamma

Mina två änglar

Svar på #87
    Hej Emmy! Jag vill börja med att beklaga med hela mitt hjärta det som hände dig, din familj och dina älskade små fina barn.
    Och jag vill även hälsa dig välkommen hit till familjeliv. Här finns vi som förstår hur det verkligen känns i hjärtat, hur ont det gör av sorg och saknad efter våra små.
    Jag känner igen mig i det du skriver om graven. Jag har oxå ett kort på min son vid gravstenen och när jag är där brukar jag ta det och sätta mig vid en stor tall med en underbar utsikt över Siljan. Där kommer jag Linus nära, där kan vi få en stund tillsammans bara han och jag. Men samtidigt så smärtar det så oerhört att måsta gå till graven för att få pyssla om sitt barn.
    Det är verligen som du skriver - barn ska inte dö före sina föräldrar, det är fel ordning.
    Jag vet att du har många fina minnen av dina små som du för alltid kommer att bära med dig i ditt hjärta.
    Och en sak till bara - det du skrev i trådstarten: ingenting du skriver här är fel, det är här du kan lätta ditt hjärta bland oss som förstår.
    Många många kramar
Svar på tråden Mina två änglar