Inlägg från: RebeccaR |Visa alla inlägg
  • RebeccaR

Mina två änglar

En varm kram till dig! Jag blir alldeles förtvivlad över att läsa/höra om er "histora". Hur kan världen vara så grym? Hur kan sånt här få hända? Det är frågor som man ställer sig ideligen när man har förlorat det vackraste man har, sitt/sina barn!
    Det käns som att tiden stannar, man lever i en bubbla och ser med sorg på hur omvärlden bara fortsätter att leva, som om inget har hänt. Men något har ju hänt och det är något som vi änglaföräldrar får "lära" oss att leva med.
    Många styrkekramar till dig och din familj!
    MVH Rebecca, mamma till ängeln Aaron och lilla Turid

Rebecca med ängeln Aaron och jordebarnet Turid www.famronnquist.se
  • RebeccaR
    Svar på #114
    Jag blir så berörd av det du skriver. Jag har faktiskt tänkt på när själva händelsen utspelade sig. Förstår att så klart du tänker på det mycket.

Du undrade över minnessida.... Du kan ju köpa dig en hemsideadress där du kan skapa dig din alldeles egna hemsida. Utforma den som du vill. Jag gjorde en väldigt enkel hemsida när min lilla pojke dig, till minne av honom (enkelheten speglar mina datorkunskaper). Men trots all enkelhet, käns det skönt att ha en sida där jag har kunnat skriva om min Aaron oh den övriga familjen (www.famronnquist.se). 

Många styrkekramar till dig och din familj!
  • RebeccaR
    emmy840508 skrev 2008-10-18 22:09:20 följande:
    Hej allihoppa! Idag har jag inte gått igenom och läst vad ni skrivit. Men jag ville visa mig här. Vi har haft två middagar här hemma. En för sambons mamma o pappa och en för hans bröder och sambos med barn. I våran lilla lägenhet så får vi inte rum så många åt gången så vi får dela upp det lite. Vi har skaffat oss en lägenhet på 47 kvm. I huset hadde vi 138. Det e lite skillnad. Men det går jättebra. vi behöver inte så stor utrymme nu. Utan något billigt som vi kan äta och sova i. Men det gick att ha fyra vuxna och tre barn på besök samtidigt också. Jag satt med sambons brors dotter på fyra år och spelade lite spel en stund. Det var mysigt, jag kännde efter lite. Men det känndes helt okej. Det e Max och Saga jag saknar... jag saknar dem så det svider i hjärtat. Men den lilla tjejen, var ju hon, inte Max och inte Saga. Utan en helt egen individ. Jag kan inte erkätta dem på nåt sätt. Men jag kan se ljuset som finns kvar här på jorden och de fina minnen jag har tillsammans med mina barn. Jag satt en stund med hennes lillasyster på 3 måndader och kramades en stund. Jag kännde att det var helt okej, jag kommer nog kunna skaffa barn en dag. För det skulle inte vara Max och Saga, utan en ny individ. Jag vill inte göra det idag, o inte snart heller. Nu vill jag minnas och ägna mig åt Max och Sagas minne. Sen kanske... någon gång i framtiden...
    *kramar om hårt*
Svar på tråden Mina två änglar