Inlägg från: tan73 |Visa alla inlägg
  • tan73

Mina två änglar

Välkommen till Familjeliv! Detta är ett riktigt bra forum för dom som mist barn, man kan dela tankar och sorg med andra som vet hur det är.
    Det som hänt dig och din familj är så fruktansvärt så det finns inte ord helt enkelt!!! Är sååå ledsen för er skull.
    Känner igen mig i precis varje ord som du skrivit om sorgen, att inte kunna gråta öppet men ändå finns tårarna inombords. Och precis som för dig så gråter jag när jag är ensam vid graven, då släpper allt.
    Folk säger att man är så stark, men jag känner mig inte stark. Jag har gjort ett val och mitt val var att gå vidare och sen såklart deppa ihop mellanåt. Men inte deppa ihop och inte gå vidare, det funkar inte för mig.
    Massa styrkekramar till dig!!! >--Kyss--<
    Tanja

~*~ saknar min Sebastian~*~
  • tan73

Jättefint på minnessidan! Har tänt ljus hos båda två.
    kram kram
    Tanja

• tan73

Hej hej!
    Eftersom jag inte kommer in på din sida så skriver jag här...
    Ville bara kolla hur du mår? Ser att det är sååå många som skriver i din tråd, ditt öde har berört så otroligt många, mig också såklart. Samtidigt som jag följt tidningarna och tänkt på dina små änglar och läst här, så är jag själv mitt uppe i mitt eget sorgearbete. Inte på nåt sätt att jämföra med din... men sorg är sorg och alla går vi genom samma faser...
    Hoppas att du mår ok ändå och känner allt stöd du får från alla!
    stor kram
    Tanja

• tan73

Förlåt, det gick visst att komma in på din sida... gick inte innan...Generad
    kram kram

• tan73

Kikar bara in och skickar en STOR styrkekram inför det som komma skall... >--Kyss--<
    Såå ledsen att ni måste gå igenom detta igen...
    kram
    Tanja

Svar på tråden Mina två änglar