Inlägg från: The past is now |Visa alla inlägg
  • The past is now

Mina två änglar

emmy840508 skrev 2008-09-28 17:08:53 följande:
    Så många vackra inlägg. Villket enormt stöd. Jag måste sätta mig o svara på vissa saker, det går inte att låta bli. Ibland går tankarna som någon av er skrev, att hur sjutton hadde det känts om någon av barnen avlidit av en sjukdom, hadde det kännts på samma sätt? El hadde det vart annorlunda? Spontant känner jag att det självklart vart anorlunda, men det hadde nog gjort lika ont. Ingen sorg är djupare än den andra. Så därför känner jag mig trygg i att prata med er som mist sina barn även på många andra sätt. Vi har olika uppleveleser bakom oss, men sorgen i hjärtat har vi gemensamt. Om barnen avlidit av en sjukdom el liknande hadde jag fått ta farväl, jag hadde inte lämnat deras sida om de vart så sjuka, så jag hadde antagligen vart där. Kanske haft de i knät el iaf fått säga att jag älskade dom innan de tog sitt sista andetag. Det som hände mina små var att de fick bevittna när jag, deras egen mamma blev misshandlad, villken skräck för ett sånt litet barn. Därefter få samma fruktansvärda upplevelse. När händelsen var över tog det ca tre timmar innan deras hjärtan slutade slå. Först pojken sen flickan. Jag var då påväg i helikopter till ett annat sjukhus. Jag fanns inte ens i samma stad el ens vid medvetande när barnen lämnade livet. Jag kunnde inte hålla deras händer deras sissta minuter.
    Jag har blivit oerhört berörd av händelsen och jag får ont i magen och en klump i halsen när jag läser dina rader. Jag hoppas och tänker på dig och dina vackra barn. De har fått vackra vita vingar och bevakar dig.
    Kan aldrig förstå hur det är att förlora ett barn eller fler barn.Och dessutom på detta bestialiska vis.

Mina ord stakar sig i mitt huvud och jag hoppas inte att jag skriver något som förvärrar din sorg. Vill bara ge stöd i din djupa sorg.

Många vänliga hälsningar från mig och varmt välkommen hit till fl.
Svar på tråden Mina två änglar