Inlägg från: LillaFrun |Visa alla inlägg
  • LillaFrun

Mina två änglar

Emmy
    Jag har själv inte förlorat något barn, så jag kan inte helt och fullt förstå det du gått igenom, har en nära vän som förlorat flera barn.
    När jag snuddar vid tanken på om mina barn skulle lämna mig så tar det stopp, hela kroppen stannar, det känns som om jag inte ska kunna andas.
    Barn kan tas ifrån en under många omständigheter, men det du har upplevt finns inte ord för.

Har följt er i tidningar och många tårar har det blivit, ibland har jag inte ens kunnat läsa.
    Kommer ihåg när min son 8år läste i tidningen vad som hänt, hur i hela friden förklarar man att det finns människor som kan göra något dylikt.
    Min son blev så ledsen, hur kunde någon göra så här.
    Berättade för honom att du var här och skrev, så här kommer några ord från honom till dig:

Jag vart jätteledsen när jag läste om dina barn, hade du varit här hade jag gråtit och kramat dig massor/Alex

Jag beundrar dig som kan ta dig vidare i livet, jag tror inte jag skulle klara det.

Minnen är det finaste man har, dem ska du vårda ömt.
    Dem finns i ditt hjärta och det kan ingen ta ifrån dig, min tro är att dina barn är på en underbar plats med alla sina lyckliga minnen av dig och en dag får ni fortsätta det liv ni påbörjade på jorden.
    Jag önskar dig all styrka och lycka i livet.
    Massor kramar från oss

• LillaFrun
    SandraS skrev 2008-09-29 18:47:44 följande:
    LillaFrun: Jag blev alldeles tårögd när jag läste vad din son skrev, Vilken fin liten kille du har!!!!!
    Tack, han är har ett väldiigt stort och varmt hjärta.
  • LillaFrun

Vilken fin minnessida, tårana rinner....
    Tänkte tända ett ljus men kom på att Alex vill nog vara med så vi tar det i morgon.
    Kram

• LillaFrun

Så skönt att det blev en livstidsdom, hämd ger ingen glädje i livet men detta är det närmsta rättvisa vi kan komma.
    Vi tänker på er.
    Kramar från oss.

• LillaFrun

Hur kallt det än är på utsidan glöm inte dina varma minnen du har på insidan...
    Vi sänder er en värmande kram denna "kalla" decemberdag.

• LillaFrun

Ha ha ha, man kan få många bus från andra sidan, de ville nog visa att de är med dig
    Det finns nog ingen pärlplatta som innehåller tillräckligt med pärlor för att symbolisera det enorma stöd du har från oss alla.
    Min son kom springande häromdagen och berättade att han sett dig i tidningen, han glömmer inte Emma, Max och Saga i första taget
    Idag ska jag tända ett ljus för er.
    Vi tänker på er, hoppas du får många fler små bus
    Kramar från oss.

• LillaFrun

Emma!
    Vi önskar dig och din familj en jul fylld av bara era vackraste minnen.
    Dina änglar finns vid din sida.
    Sköt om dig.
    Kramar från oss.

Svar på tråden Mina två änglar