Mina två änglar
Emmy
Jag har själv inte förlorat något barn, så jag kan inte helt och fullt förstå det du gått igenom, har en nära vän som förlorat flera barn.
När jag snuddar vid tanken på om mina barn skulle lämna mig så tar det stopp, hela kroppen stannar, det känns som om jag inte ska kunna andas.
Barn kan tas ifrån en under många omständigheter, men det du har upplevt finns inte ord för.
Har följt er i tidningar och många tårar har det blivit, ibland har jag inte ens kunnat läsa.
Kommer ihåg när min son 8år läste i tidningen vad som hänt, hur i hela friden förklarar man att det finns människor som kan göra något dylikt.
Min son blev så ledsen, hur kunde någon göra så här.
Berättade för honom att du var här och skrev, så här kommer några ord från honom till dig:
Jag vart jätteledsen när jag läste om dina barn, hade du varit här hade jag gråtit och kramat dig massor/Alex
Jag beundrar dig som kan ta dig vidare i livet, jag tror inte jag skulle klara det.
Minnen är det finaste man har, dem ska du vårda ömt.
Dem finns i ditt hjärta och det kan ingen ta ifrån dig, min tro är att dina barn är på en underbar plats med alla sina lyckliga minnen av dig och en dag får ni fortsätta det liv ni påbörjade på jorden.
Jag önskar dig all styrka och lycka i livet.
Massor kramar från oss