Inlägg från: Väntarochlängtar |Visa alla inlägg
  • Väntarochlängtar

Mina två änglar

Finner inga ord för det som du/ni tvingas gå igenom!
    Känner av hela mitt hjärta för dig, dina änglar och din familj!
    Följde dokumentären om händelsen på TV och jag grät för er allihop ! Mina ord är som sagt , starkt begränsade , för inga ord känns tillräckliga...

Må dina änglar vila i frid och att du en dag kan finna frid och kanske kan uppleva lycka igen och bära minnerna av dina barn i ditt hjärta ( det gör du förstårs redan i dagsläget..)

Många varma kramar från en medmänniska som är djupt tagen av det som du har varit tvungen att gå igenom!

• Väntarochlängtar

Såg också interjuvn på dig på Tv4 ´s hemsida...
    Tyckte också det var så bra sagt :

" -Hon är luft för mig. att hata henne skulle bara göra saken värre."

Jag tycker att det är så starkt av dig att tänka så.. Hon förtjänar inte mer uppmärksamhet, denna hemska, sjuka människa!

(Själv vill jag inte i min vildast fantasti tänka ut vad jag skulle vilja göra med någon som skulle skadat mitt barn.. Jag tror inte att jag skulle kunna uppvisa samma förlåtande/förstående/kloka sida som du gör.)

En sådan kärlek Max och Saga måste ha upplevt med en mamma som dig!

Måste fråga dig, och du behöver inte svara om du inte vill, har du varit i kontakt med Englas mamma? Ni drabbades ju samtidigt av att mista era barn under mycket tragisk omständigheter..

Jag hoppas att du och din familj nu en dag i taget ska kunna gå vidare nu när domen har fallit och tyskan har fått den staff som hon förtjänar.

• Väntarochlängtar

Emma- jag lider med dig att du måste möta "tyskan" i domstolen.. Jag ryser och mår illa bara jag hör henne på webb-tv. Hon är ju ondskan själv!
    Hon och Anders Eklund (Englas mördare) kunde dela cell tycker jag.. De förtjänar varandra!

Det är inte bara dina barn som är änglar Emma- du är också en! Fast du vandrar på jorden...

Svar på tråden Mina två änglar