Mina två änglar
det som har hänt är fruktansvärt, och ingen ska behöva förlora sina barn. men tyvärr sker det oftare än vad man tror. jag ger en stor kram till alla änglaföräldrar.
det som har hänt är fruktansvärt, och ingen ska behöva förlora sina barn. men tyvärr sker det oftare än vad man tror. jag ger en stor kram till alla änglaföräldrar.
finner inga ord. vet inte vad jag ska skriva eller säga. vill bara ge dig en stor kram.
det låter så fnt när de berättar om dina barn. så kärleksfullt. så vackert.
jag tyckte din tanke med lapptäcke var jätte fin. rensa ut och välj ut favorit kläderna. det kan nog även vara skönt att spara några kläder som man inte gör något åt. de andra kläderna kan du skicka till välgörenhet. lkadant med leksaker spara de speciella sakerna och gör ett tittskåp och skänk till välgörenhet, sjukhus blir ju glada när de får lite "nytt" till lekrummen
kram hoppas du vet vad du ska göra med allt.
lite av leksakerna kan kanske deras förskola få (om de gck på förskola) för deras kamrater är nog väldgt påverkade av detta, har du pratat med dem? eller det kanske är för jobbigt
gråter när jag läser dina inlägg och har en fråga som kom från ingenstans. har ni funderat på vad ni ska göra i jul? du behöver inte svara om du inte vill. kram