Mina två änglar
Hej! Jag vet egentligen inte varför jag går in på den här delen av forumet, men jag tror att det är för att jag själv är mamma och känner så oerhört för dem som förlorat sina barn. Jag blev glad av att se att du skriver här, jag tror att det är väldigt bra för själen att skriva. Själv är jag en hängiven läsare av din bloggande Indienvän.
Jag förstår inte heller hur någon kan vilja barn illa. De utgör ju inte något som helst hot hos en människa med normal verklighetsuppfattning. Det har faktiskt inte gått en dag utan att jag tänkt på dina barn sedan det hände, och jag känner med er djupt inne i hjärtat för det ni har förlorat.
Jag låg och tänkte en kväll, jag mådde riktigt illa eftersom jag tänkte hur meningslöst det var. Då tvingade jag mig att börja tänka annorlunda och det var då jag framför mig såg välkomstkommittén i Himlen, som jag skrivit om på Malins blogg. Det blev så självklart att det var så det var. Att de fanns där tillsammans med de andra änglabarnen och att de hade en viktig uppgift, att ta hand om de nyanlända barnen och att lära dem hur det fungerar i Himlen och hur man gör när man sover på molnen. De är inte borta, rent fysiskt kan du inte ta i dem just nu, men de finns där och du kommer att träffa dem igen, se dem och känna dem, det är jag helt säker på.
Tänker på dig och de dina!
Kram Sussi