Mina två änglar
Vet inte vad jag ska skriva... finner inga ord för den fruktansvärda sorg och smärta ni måste känna. Vill egentligen bara sända mina varmaste tankar och många kramar till dig och din familj.
Vet inte vad jag ska skriva... finner inga ord för den fruktansvärda sorg och smärta ni måste känna. Vill egentligen bara sända mina varmaste tankar och många kramar till dig och din familj.
Åh, det river i mitt hjärta när jag läser vad du skrivit. Har inte velat följa hela erat öde i pressen men så dök du upp här och jag har börjat läsa. Inte velat för jag mår så dåligt av sådant. Självklart är det inget emot det ni får leva med varje dag.
Är så fruktansvärt ledsen för eran skull. Mitt hjärta blöder för er!
Välkommen hit och hoppas du känner att du kan skriva av dig här. Vi är många som läser, lyssnar och kanske stöttar.
Kram
Ser att du är inne Emma - gå och lägg dig vännen
Kommer att hålla tummarna stenhårt under morgondagen och hoppas verkligen att straffet blir det strängaste som finns i sverige. För övrigt så tycker jag inte att något straff är straff nog när det gäller så grova brott.
Vet inte vad jag ska skriva eller säga - grattis låter så dumt men jag tror du förstår vad jag menar. Hoppas ni kan få lite mer ro i själen nu.
Det gör ont i själen att höra din smärta. Tänker på dig och din familj.
Emma, har funderat på en sak. Tog Niklas ditt efternamn när ni fick barn eller var ni gifta?
Tänker på dig imorgon.
Har tänkt att fråga flera gånger men alltid glömt när jag väl varit inne här.
Tänkte att det var så eftersom jag sett din pappa i media och drog slutsatsen att han säkert inte bytt till Niklas efternamn i alla fall
Tycker personligen att det är mysigt när alla heter samma sak i en familj fast jag lever inte som jag lär. Ville inte byta till min mans vanliga efternamn när vi gifte oss och han ville inte byta till mitt så vill behöll våra. När sonen föddes fick han heta mannens vilket jag var ledsen över ibörjan. Nu tycker jag att det är ok ändå. Även om jag så klart hade velat att killarna tog mitt namn ![]()