Inlägg från: pilliss |Visa alla inlägg
  • pilliss

Mina två änglar

Följde ert öde som många av oss andra gjorde.
    Och fällde många tårar över att livet kan vara så fruktansvärt orättvist. Jag beklagar vad som hände dina små fina barn.
    Har själv barn men kan aldrig föreställa mig vad du går igenom.
    Jag sänder styrkekramar till dig...
    Ramadan Kareem
  • pilliss

blir tårögd när jag tänker på ert öde...Gråter

verkar va en vacker plats...

emmy840508 skrev 2008-10-02 22:45:37 följande:
    Ni som läser här känns som mina vänner, mina vänner i sorgen. Jag längat efter att få sätta mig här o läsa o skriva. Idag har jag haft några vänner på besök, vi åt lite mat tillsammans och kollade igenom lite kort på barnen. Det var så skönt. Så skönt att se dom som jag minns dom. Leka, mata ankorna, sova, busa el äta... Jag log vid varenda kort. De var så härliga. Jag njöt av varje sekund, att få uppleva livet tillsammans med dom. Att lära dom saker... att bara vara vi.jag har också vart nere på kyrkogården idag med, ibland är jag där flera ggr om dagen, just nu brinner det 17 ljus för dom. Det står ca 10-15 blommbuketer. Barnens mormor har planterat en fin blomma där också. Det e fullt med änglar leksaker hälsningar ljuslyktor och andra saker som andra vet att barnen tyckte om. Det e en sån fridfull plats. Nära vattnet, men inte för nära... Omgiven av träd och minneslunden är bara några steg bort. Bänkar finns det överallt, så man kan vara där hur länge som helst. så, fint
    Carpe Diem.....
  • pilliss

Tittade precis på bilderna av barnens rum. Och tårarna började rinna på mig.
    Tänkte på att barnen lekt där inne och att de lämnat sakerna så innan den hemska och ofattbara händelsen.

Jag är välsignad med 3 jättegoa pojkar. Och jag kan inte ens föreställa mig smärtan och saknaden du måste känna Emma... Jag tänker ofta på er och jag är här inne dagligen och läser.

Jag beklagar det som hänt. Tycker att du är så otroligt stark.

Många varma kramar// Pernilla

Carpe Diem.....
Svar på tråden Mina två änglar