Inlägg från: Odens Ängel |Visa alla inlägg
  • Odens Ängel

Mina två änglar

Hej Emma!
    Första vill jag bara säga att du är en av de starkaste kvinnorna jag någonsin läst om, att du orkar...
    Har följt allt i media om er, och jag har fällt många tårar, precis som många andra.
    Jag ser upp till dig" som inte lät "djävulen från tyskland" vinna.
    Max och Saga kommer alltid att finnas med dig, de finns där för att visa sin kärlek till dig, för att tacka dig för den tid de fick här på jorden, tillsammmans med dig, sin pappa och alla i er närhet.
    Vart du än går, och vart du än vänder dig så kommer de att vara vid din sida.
    Dom vet att det inte var menat, dom vet att det inte var såhär det var tänkt, men dom sitter på molnen och tackar dig för att du håller deras låga brinnande, deras andar levande och deras själar vid liv.
    Dina barn saknas av sin mamma, sin pappa och alla i dess omgivning, men också av svenska folket.
    Deras leenden kommer alltid att brinna och DIN kämparglöd kommer alltid att avundas.
    Du är stark Emma, och det är tack vare dig och ditt mod som dina barn är älskade och saknade av hela svenska folket!
    Önskar jag kunde göra något för att underlätta för er, men jag vet att det enda jag kan göra är att önska att du fortsätter att vara lika stark som du hittills varit, för ett starkt hjärta brinner klarare på himelen än 1000 eldar!
    Tänder alla ljus i världen för er!!!!

Svar på tråden Mina två änglar