Inlägg från: sophialicious |Visa alla inlägg
  • sophialicious

Mina två änglar

du är såå stark att jag inte kan förstå jag hade inte klarat det jag hade gett upp livet...jag beundrar din styrka... det finns inget jag tänkt på så mycket som denna hemska händelse..jag önskade flera gånger denna hemska personen ur livet som gjort detta..gör jag fortfarande....du o dina änglar finns i mina tankar!..jag ger min flicka en stor extra kram varje dag..det är det nog många mammor som börjat göra..! carpe diem!

• sophialicious

jag sitter här och storgråter just nu jag kan inte förstå att en människa kan göra nåt sånt här jag förstår verkligen INTE..mot BARN varför varför varför!!!???? du är fantastisk emma som klarar detta!!!!!

• sophialicious
    Analoga skrev 2008-10-18 18:34:39 följande:
    Kom att tänka på en sak idag när jag var ute tillsammans med min 4-åriga dotter. Jag, och många, många andra (efter vad jag läst i denna tråden) har blivit så tacksamma och värdesätter våra barn ännu högre efter detta tragiska öde med Max och Saga. Alltså missförstå mig rätt nu, naturligtvis älskade jag min dotter över allt annat redan innan, men jag har fått en ännu större tacksamhet över henne och en påminnelse om att man inte ska ta allt man har för givet. Det kan förändras på bara några sekunder....Man tänker att "det händer inte mig" - men denna händelse visar ju att verkligen precis vem som helst kan drabbas....Jag är övertygad om att det var en av Max och Sagas stora uppgift i livet; att göra så att så många barn som möjligt får de bästa möjliga föräldrarna Det har de lyckats med
    tror också att många fler blivit mer tacksamma och värdesätter sina barn mer..
  • sophialicious

jag ´önskar att någon skulle riktigt hemskt tortera detta monster om och om igen i månader eller varför inte för evigt.....(fast hon kommer ju att hamna i helvetet efter detta liv och där kommer hon garanterat få det hemskt) Barn är helt totalt oskyldiga och ska inte behöva utsättas för något så här djävulskt...fy f'n vad hemskt jag bara gråter vid tanken på den hemska handling hon begått...usch tvi för detta monster!!!!

• sophialicious

PigeonP skrev 2008-12-08 09:15:04 följande:

Hej Emma! Har inte skrivit här förut, det känns inte som att det finns något jag kan skriva som inte är futtigt nu. Men vi tänker på dig överallt i hela landet och beundras lver hur stark du är!Vet inte om du har sett det här förut, men jag hittade den här vidon på youtube

väldigt fin låt.Många kramar till dig!
    shit jag började gråta redan efter några sekunder på låten..vet inte om jag tyckte den var fin,.. jag tyckte den var sorglig o hemsk..man påminns om dessa sjuka människor som gjort dessa hemska dåden!!
  • sophialicious

nej den e hemsk! jag lyssnade på den en till gång..

Svar på tråden Mina två änglar