Inlägg från: Tjorvelina |Visa alla inlägg
  • Tjorvelina

Mina två änglar

Hej Emma!

Jag som många andra blev helt bestört när man läste tidningen om vad som hade hänt så fruktansvärt! Så svårt o förstå att det finns så onda människor. Jag led så med dig då dom berättade för dig om dina otroligt vackra fina barn vad som hade hänt! Jag kan ej förstå hur man kan överleva sina barn. För mig Emma är du nå så otroligt stark person som orkade vara  med i rätten mm. Du är en hjälte i mina ögon! Och jag kan lova dig att dina barn är o tittar till dig med jämna mellanrum för dom hade en helt otrolig mor!

Sköt om dig o dina nära o skickar en massa bamsekramar!

Glad att´jag fick Springsteen biljetter!!! 10:e gången den 4/7-08 och den 5/7
  • Tjorvelina

Försökte skriva i din gästbok men du hade inte lagt till någon!

• Tjorvelina

Hej Emma!

Å så lättad jag blev när jag hörde domen idag. Såg intervjun som var på aftonbladet idag. Så underbart o se dig glad trots allt det du har varit med om förstår att du känner dig lättad. Jag skrev ett inlägg tidigare i tråden och du är en hjälte i mina ögon lilla vän.
    å otroligt stark som du är så hoppas jag att du kommer bli vald till årets kvinna för det är du! Du är en helt makalös tjej o jag vet att Max o Saga visste att dom hade världens bästa mamma.
    När jag läser om det du skrivit i tråden mm så ler jag emellan tårarna du beskriver dina barn så underbara o det är dom. Önskar att jag hade en bråkdel av din styrka.

Sköt om dig er nu o bamsekramar i massor!

• Tjorvelina

Hej Emma!

Hoppas att ni har haft det bra under minisemestern o hämtat lite nya krafter o hunnit smälta domen!
    Hur mår du nu efter allt när det är klart o så?

¨åste berätta om min son han blir 13 snart o satt o läste aftonbladet härom dagen o såg en bild på dig. Mamma är det hon som miste barnen ja sa jag vad fin hon har blivit sa han han kom ihåg bilden av dig när du låg i sjukhussängen. O jag berättade för han om vilken tjej du är så stark o just det du berättade om hur du kände gentemot henne. Han bara skakade på huvudet o hade så svårt o förstå hur du kunde känna så när hon gjort som hoan har gjort. Jag sa till honom att det är just det som gör dig så unik och att dom som gör dumma saker att man inte ska hata dom för det att oftast ligger det ju nå annat bakom.

Igår när jag såg månen nästan full o jag log o blev o tänka på din förklaring för Max om solen o månen!

Ha de så gott o sköt om dig/er

Bamsekramar i massor!

Svar på tråden Mina två änglar