Inlägg från: Heli77 |Visa alla inlägg
  • Heli77

Mina två änglar

Hej Emma!
    Det är första gången jag ser denna tråd.
    Jag vill bara säga till dig hur otroligt mkt ditt och dina fantastiskt vackra barns öde har berört mig och min sambo. Vi har tre barn själva (varav två i samma åldrar som Max och Saga), och jag kan känna din oerhörda smärta och sorg - ända in i benmärgen!

Man kan undra varför Gud kan tillåta en sådan orättvis handling.
    Men är det något Max och Saga har lärt och berikat oss alla med, så är det medkänsla, lyhördhet och kärlek.

Emma, jag vill att du ska veta att jag tänker på dig, dina oerhört fina änglar och resten av din familj så otroligt mycket! Jag skickar mina varmaste tankar och kramar till dig!

Sigrid, Judith och Esther - mina vackra och underbara döttrar. Mamma älskar Er så!
  • Heli77
    emmy840508 skrev 2008-10-08 20:52:09 följande:
    En fråga till, jag har kartongvis med kläder. Jag har inte slängt något sen de var små. Vart gör man av allt? jag har frågat runt o det e ingen i min närhet som behöver. Om man ska skänka det? har ni något förslag på ställe som vill t emot så mycket kläder (14 kartonger) på en gång.Likadant med leksaker, vagnar, gåstol, cyklar mm vart gör man av det? Visst man kan sälja på blocket. men jag vill inte kämpa med att bli av med sakerna. då skänker jag nästa hellre bort det.Förslag?
    Jag skulle nog ge kläderna till insamling - kanske Röda Korset.
    Ska själv nämligen skänka bort en del barnkläder, och jag skulle må oerhört bra inombords om jag visste att kläderna gick till behövande barn som inte har det lika förspänt som vi.

Kan det vara något för dig kanske?
    Vet inte var de brukar ha insamlingar där du bor, men de brukar göra insamlingar lite då och då. eventuellt om du kan höra efter med kommunen eller lokala tidningen om info.
    Sigrid, Judith och Esther - mina vackra och underbara döttrar. Mamma älskar Er så!
Svar på tråden Mina två änglar