Inlägg från: jl81 |Visa alla inlägg
  • jl81

Mina två änglar

Hej Emma ville bara tala om att jag beundrar dig som mamma & person såå otroligt stark!!
    va nyförlöst när allt hemskt drabbade dig & din familj har gråttt såå mkt, men jag vill gärna tro att Max & Saga tittar ner stolt på sin starka kämpandes mamma!

Stor kram!

• jl81
    Svar på #499
    jag kan bara hålla m dig vilken modig lite kille blir tårögd..
    Kram till dig Emma!
    JohannaMatt skrev 2008-10-07 12:12:41 följande:
    Läste i tidningen idag att Emma sagt att det värsta var att Max hade stått bredvid henne och antagligen försökt skydda sin mamma. Jag blir alldeles kall. Denne lille prins, en sådan modig hjälte. Kan inte fatta. Man tror att tiden ska matta ut känslorna, men det känns lika starkt varje dag. Det enda jag kan tänka som gör att det känns lite bättre är att de är på ett bra ställe idag, utan smärta och rädsla, och att barnen har varann. Hur är det med dig, Emma? Är det tungt nu i veckan?
  • jl81

Hej Emma!

Hoppas att allt har gått bra idag,ville bara tala om att det finns många som tänker på dig familj och din just idag!
    Tycker som jag skrivit tidigare att du är stark som klarar av möta henne igen!
    Har själv inte läst något idag men jag håller tummarna!
    Hoppas du mår någolunda bra!

Kram!

• jl81

jätte fina minnesidor du har ordnat, man kan verklige se hur Max & Saga va när man läser.

Du kan ju ringa till Max dagis och sänka någon sak dit som minne av Max, annars tycker jag att Lekterapin som du skrev till Saga om va en bra ide, det finns många som säkert skulle uppskatta sakerna du skänker.

• jl81
    emmy840508 skrev 2008-10-08 21:30:01 följande:
    Det ondaste är ju den psykiska skadan, men det vet jag att ni förstår.Jag har en grav hörselnedsättning, och synfel. Men de gör inte ont. Det e bara väldigt påfrestande. Jag har nog inga fysiska smärtor kvar. Men fysiska men finns ju många.Det e en bagatell igetligen, men jag tycker det e jättejobbigt att vara korthårig, jag har alltid haft långt hår. Men... jag e glad att jag levet... jag e glad att jag kom tillbaka...
    Ville bara säga att du passar i korthår
    Skönt att du inte har några fysiska smärtor kvar men jag kan förstå att den psykiska smärtan finns kvar.
    Hur känns det idag?
  • jl81

Hej Emma!

Hoppas att du och din sambo mår bra idag och att ni kan sova i natt, vilken tid i morgon får ni domen?
    Hur har din helg varit?
    Min har varit ok, mina barn är sjuka igen suck! har varit så hela hösten

• jl81

Hej Emma!

Vad bra brevet va!
    Jag hoppas att du någon gång kan få svar på varför & vad hon ville uppnå med allt.
    Har läst dom fina upptaderingarna på barnens minnes sidor
    Vad fina bilder!

Hur är det med dig?

• jl81

Hej Emma ville bara tala om att jag reser i morgon så under helgen kommer jag att tända ljus för Max & Saga ville bara tala om det så du vet.

Hoppas att det är bra m dig & att du har sovit bättre i natt!
    Kram

• jl81

Hej!

Vill bara berätta att jag under helgen har varit och tänt ljus hos Max & Saga och för er som inte kan ta er dit vill jag bara berätta att det är en magiska plats att vara på så otroligt lugnt & fint.
    Allt m stenen är otroligt genomtänkt det brinner många ljus och barnen har fått en massa fina saker att ha hos sig.
    Kan förstå dig Emma att du är där så ofta du kan för den är en fin & fridfull plats tack för att jag fick lov att gå dit Emma det betydde jätte mycket!

• jl81

Hej Emma har inboxat dig nyss hoppas du har tid & lust att svara!

Kram till dig!

• jl81

Hej Emma va länge sedan jag läste/skrev i tråden

Hur är allt med er?

Kram!

Svar på tråden Mina två änglar