Inlägg från: sixten101 |Visa alla inlägg
  • sixten101

Mina två änglar

Hej Emma
    Vet heller inte vad jag skriva men jag skriver direkt från hjärtat.

Jag har noga följt din historia på både teve och i tidningar och sörjt med er...detta är hemskt sånt här får bara inte hända.Jag ser bilden på Max och Saga framför mig nästan varje dag o tänker på dom.jag kan bara inte fatta två små totalt oskyldiga barn...vad hade dom gjort??ingenting absolut ingenting...Har själv en son på snart 2år...och älskar vareviga dag med honom...och tillsammans sänder jag med min familj många många många styrkekramar till dig och all lycka*Tänker på er!*

MAX   SAGA

två barn jag alltid kommer minnas.

Min Tony Dominic MITT allt!
  • sixten101
    Therese 1980Offline

Ber om ursäkt vi har nog inte samma tanke där...ang dessa döskallar jag omgav runt lillpojkens namn..bara det att jag tänkte det är ju dock väldigt populärt nu med dessa..men men hade jag tänkt efter lite mer där så kanske jag hade kunnat fatta att det så lätt kunde missförstås.
    sista jag vill är att få  igång ett tjafs på denna sida så jag ber snällt om ursäkt det var la dumt gjort dåGenerad
    Hoppas inte du Emma tog det fell..ville bara skriva ngt bra och så blev det inte det..förlåtLedsen
  • sixten101
    Sänder styrkekramar till er för denna dag...hoppas hon får det straff hon förtjänar!

kram
  • sixten101
    Lycka till idag och stor kram från oss!
  • sixten101

Ville bara berätta att vi var i kyrkan på avslutning för kyrkis idag och då fick man tända ljus...och Tony o jag tände ett...samtidigt tänkte vi på bla våra nära och självklart dig Emma,Max och lilla Saga oxå kram

• sixten101

*tänker på er*

Svar på tråden Mina två änglar